سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وقوع تصادف زنجیره‌ای در اتوبان زنجان - قزوین


علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به لغزنده بودن محورهای استان زنجان در پی بارش‌های اخیر اشاره کرد و گفت: رانندگی در این محورها نیازمند دقت و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی به ویژه در مناطق برف‌گیر و گردنه‌ها است.

وی از وقوع تصادف زنجیره‌ای طی شب گذشته در اتوبان زنجان - قزوین خبر داد و اضافه کرد: این تصادف بین 15 دستگاه خودرو روی داده است.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه تصادف زنجیره‌ای شب گذشته در محور زنجان - قزوین چند مصدوم بر جای گذاشته است، ادامه داد: مصدومان این تصادف به مراکز درمانی منتقل شد‌ند.

شیرمحمدی تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی را از دلایل وقوع تصادف زنجیره‌ای شب گذشته اعلام کرد و افزود: ترمز بریدن کامیون نقطه آغاز تصادف شب گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه در تصادفات زنجیره‌ای نمی‌توان یک عامل و یا خودرو را دلیل وقوع حادثه اعلام کرد، افزود: عوامل این تصادفات متعدد است.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به بارش برف در محور زنجان - دندی تاکید کرد: هر چند این محور بسته نیست، ولی حرکت در آن بدون به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از جمله وسایل گرمایشی غیرممکن است.

شیرمحمدی به پیش‌بینی هواشناسی استان در مورد ادامه بارش‌ها اشاره کرد و گفت: رانندگانی که قصد عبور از محورهای استان زنجان را دارند، با لحاظ کردن وضعیت جوی در این مسیرها رانندگی کنند.

انتهای پیام/73004/ز20/چ

http://fna.ir/Q3GWPM


ویدیو مرتبط :
تصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین کرج