ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دایی: از فرصت ها استفاده نکردیم


دایی: از فرصت ها استفاده نکردیمکاپ/ سرمربی صبا گفت: بعد از گل ذوب آهن موقعیت های خیلی خوبی داشتیم که نتوانستیم ببریم.
علی دایی در نشست خبری خاتمه دیدار مقابل ذوب آهن اظهار داشت: فکر می کنم بازی بسیار سختی بود اما در طول مسابقه بر بازی حاکم بودیم و توپ در دست ما بود. در کل نیمه دوم توپ دست ما بود. بعد از گل ذوب آهن موقعیت های خیلی خوبی داشتیم که نتوانستیم ببریم.
وی افزود: امروز هم مساوی کردیم که به درد هیچ یک از ما نمی خورد. یادمان باشد که ذوب آهن نماینده ایران در جام باشگاه های آسیاست و در گروه خود به راحتی صعود کرد. ما فقط از نظر نتیجه بدشانس بودیم ولی بازی خوبی ارائه کردیم.
سرمربی صبا اذعان داشت: ما دو بازی حقمان 3 امتیاز بود. هم بازی با تراکتور و هم بازی امروز.
دایی درباره داوری مسابقه تصریح کرد: داوری در بسیاری از لحظات جلوی سرعت ما را گرفت. دو بازیکن با هم پریدند هوا و خطا گرفت. اصلا نمی دانم چرا به قاضی اخطار داد. اما دیدید که حرکت تبریزی را خطا نگرفت. وقتی دو تیم از داوری معترضند معلوم است داوری چطور است.
وی در ادامه درباره شانس های قهرمانی تیم های حاضر در لیگ برتر بیان داشت: به هر حال الان 3 تیم فقط در کورس مانده اند و شانس پرسپولیس با توجه به بازیهای پیش رویش بیشتر است. بعد نوبت به استقلال است که البته خوشبختانه یا متاسفانه بازی آخر استقلال مقابل ماست که مطمئنا ما هم کار این تیم را سخت می کنیم.

دایی درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه گفت:ببخشید با این همه سرمایه و امکانات ما دو هفته با تیم های بالای جدول چه بازی کردیم. ولی ما تلاشمان هنوز هم برای چهارم جدول است. ما باید با اختلاف چهار پنج گل ذوب را می بردیم که امروز چهارم شویم البته امروز ممکن نبود که با یک برد چهارم باشیم. البته الان نفت بازی سختی جلوی استقلال دارد و تراکتور هم بازی سختی دارد.
وی درباره دریافتی 50 درصدی تیم صبا و بازیکنان ان در این فصل خاطرنشان کرد: بچه های من دروغ نمی گویند. 50 درصد پولی که ما گرفته ایم شاید 15 درصد بقیه تیم ها باشد. ببینید ما تیم را با چه هزینه ای بستیم. متاسفانه بچه های من تحت فشار هستند و به جز کشوری مدیرعامل باشگاه حمایتی از ما نمی شود. الان خیلی وقت است که چنین شرایطی است. روز اولی که به صبا آمدم خیلی صحبت ها شد که الان وقتش نیست. هیچ کدام عملی نشد. خداییش ما خیلی سختی می کشیم. ببخشید؛ ما تمام سعی مان را می کنیم اما تیمی موفق است که از مالک و مدیرعامل تا سایر نفرات در کنار هم باشند. من مدتهاست که موسوی را ندیده ام. ندیده ام عرق و تعصبی به این تیم داشته باشد و به فکر این تیم باشد. این تیم خیلی بهتر از این ها باید حمایت می شد.
دایی درباره جلسه وکیل خود با طاهری تصریح کرد: وکیل من اصلا و ابدا با طاهری جلسه ای نداشته است. حدود 13 نامه رسمی از اداره مالیات، خود من و سازمان لیگ فرستاده شده است. من گفته ام ببینید شما چقدر به من داده اید اما متاسفانه آن ها جوابی نداده اند. کسی که برای این تیم زحمت کشیده است درست نیست که درباره اش مصاحبه کنند. بازیکنانی که اول فصل برای پرسپولیس آوردم، خیلی ها علیه من موضع گرفتند که امثال طارمی و کفشگری و عالیشاه کی هستند؟ در حالی که این نفرات الان خیلی به پرسپولیس کمک می کنند. نفراتی که این حرفها را می زنند، خاک فوتبال نخورده اند؛ این ها شکمشان پاره نشده و مصدوم نشده اند و فکر می کنند میزشان ماندگار است. در حالی که کسی اگر پشت میز می نشیند، باید به فکر خدمت به مردم باشد.

اخبار داغ ورزش در کانال تلگرامی «کانال ورزش»

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
استفاده از فرصت ها