سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



داستان خبر تعرض یک معلم به دانش‌آموزی در روستای قره محمد زنجان به کجا می رسد؟


در حالی روز های گذشته، روزنامه «مردم‌نو» زنجان از تعرض معلم یک مدرسه به دانش‌آموز ٩ ساله‌اش خبر داد که هنوز هیچ یک از مقامات قضایی و انتظامی استان در برابر آن واکنشی نشان نداده‌اند و فقط تمجیدی مدیرکل آموزش و پرورش خبر را تکذیب کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در حالی روز های گذشته، روزنامه «مردم‌نو» زنجان از تعرض معلم یک مدرسه به دانش‌آموز ٩ ساله‌اش خبر داد که هنوز هیچ یک از مقامات قضایی و انتظامی استان در برابر آن واکنشی نشان نداده‌اند و فقط تمجیدی مدیرکل آموزش و پرورش خبر را تکذیب کرده است.

به گزارش انتخاب، دایی این دختر گفت: «هشتم اسفند پارسال در خانه‌ام بودم كه خواهرم تماس گرفت و خواست تا سریع خودم را به او برسانم.

وقتی به خانه‌اش رفتم برایم تعریف كرد كه ندا(دختر ٩ ساله) گفته از سوی معلمش مورد تعرض قرار گرفته است. با شنیدن این خبر، سریع به پلیس مراجعه و از معلم شكایت كردیم. آنها هم او را دستگیر كردند و ما را هم به پزشكی قانونی فرستادند.»معلم مدرسه مردی ٣٦ ساله است كه هم معلم و هم مدیر مدرسه‌ای كوچك در تنها مدرسه روستای قره‌محمد است. این مدرسه ١٣ دانش‌آموز دارد كه ١١ نفر آن پسر و ٢ نفر آن دختر هستند.

دایی ندا با بیان این موضوع مدعی شد كه معلم ندا، پیش از تعرض، چندین بار فیلم‌های غیر اخلاقی به دختر ٩ ساله نشان داده بود: «بعد از این حادثه، حال روحی سارا خراب شده و خانواده‌اش می‌خواهند از روستا بروند. اگر پول داشتند تا حالا این كار را انجام داده بودند.»

او درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده نیز مدعی شد: «اول كه شكایت كردیم، متهم را دستگیر كردند اما او پس از مدتی با قید وثیقه آزاد شد. دوباره شكایت كردیم، پرونده رفت دادگاه كیفری یك زنجان، آن موقع دوباره او را بازداشت كردند اما تبرئه شد. ما اعتراض كرده‌ایم. باید به این حادثه رسیدگی شود.»دایی شاكی مدعی است پرونده‌های كامل به خصوص گزارش پزشكی قانونی را در اختیار دارد. پیگیری‌های «اعتماد» از سوی مسولان استان زنجان با پاسخ روشنی روبه‌رو نشد.

توضیح خبرآنلاین : در روزهای اخیر به علت شکایت معلم ،سردبیر روزنامه مردم نو  دیروز به نیروی انتظامی احضار شده و امروز شنبه هم برای اریه توضیحات بایستی به دادسرا برود.
منبع: روزنامه اعتماد


ویدیو مرتبط :
خبر اولین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان در اصفهان