ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



محرومیت تماشاگران تراکتورسازی و جریمه نقدی برای تبریزی‌ها


محرومیت تماشاگران تراکتورسازی و جریمه نقدی برای تبریزی‌هامهر/ کمیته انضباطی رای تخلف تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز مقابل سپاهان اصفهان را صادر کرد که بر این اساس تماشاگران تراکتورسازی از حضور در ورزشگاه محروم شدند.
مسابقه دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان در هفته ۲۱ لیگ برتر برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم مقابل و اهانت به داوری،پرتاب سنگ از جایگاه و اصابت به نماینده هیات که موجب مجروح شدن وی شد، صورت گرفت.
با توجه به تکرار تخلفات از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز در هفته‌های ۱۶ و ۱۸ لیگ برتر و عدم تنبیه هواداران و همچنین عدم اقدام باشگاه برای جلوگیری از تکرار تخلفات هواداران، به استناد ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی این تیم به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر در مسابقات خانگی و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز فردا یکشنبه در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
تایید جریمه تراکتورسازی و پایان محرومیت فغانی