سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



كیش ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به پایگاه گردشگری حلال دارد


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، سرهنگ حسین دهكی در مراسم تجلیل از خانواده نیروی انتظامی به آمادگی صد درصدی نیروی انتظامی در ایام نوروز و همكاری صمیمانه آنها در میزبانی شایسته از گردشگران اشاره كرد و افزود : تلاش كردیم نشان دهیم جزیره كیش این قابلیت را دارد كه با میزبانی مناسب به رونق صنعت گردشگری كمك كند.
وی گفت : با توجه به نا امینی ها موجود در منطقه ، پیش بینی می كردیم كه امسال با حجم زیادی از گردشگران روبرو شویم از این رو با آمادگی كامل توانستیم رضایت 95 درصدی بازرسان ، مسئولان سازمانی و مهمتر از همه مردم را كسب كنیم.
سرهنگ دهكی رمز موفقیت پلیس كیش را برخورد مناسب با گردشگران دانست و گفت : تلاش ما و تمامی مسئولان در جزیره كیش كمك به رونق صنعت گردشگری است و با توجه به قابلیت موجود در این جزیره مرجانی ،باید بتواند به پایگاهی برای گردشگری حلال تبدیل شود كه تحقق این مهم نیازمند تعامل و همكاری خوب دستگاه ها و سازمان ها و ارائه راهكارها و تفكرات خلاقانه و نو است .
وی گفت : باید كاری كنیم تا سایر استان ها و شهروندان در سرزمین اصلی ، جزیره كیش را به عنوان مقصد گردشگری اسلامی و حلال انتخاب كنند.
وی با اعلام ورود حدود 19 هزار خودرو به جزیره كیش گفت:خوشبختانه با توجه به میزان خودروهای ورودی تنها شاهد بروز 4 فقره تصادف بدون تلفات جانی بودیم كه این میزان نسبت به سال گذشته كاهش داشت .
وی داشتن تعامل و همدلی بین دستگاه ها را در كسب موفقیت بیشتر موثر دانست و افزود : با داشتن روحیه انتقاد پذیری ، سعه صدر ، صبر و حوصله و برخورد خوب و محبت آمیز در سال آینده شاهد وضعیت بهتری به لحاظ جذب گردشگر در كیش خواهیم بود و می توانیم این جزیره مرجانی را به معنای واقعی به بهشت خانواده ها تبدیل كنیم .
دهكی از شهروندان خواست تا نظرها و پیشنهادهای خود را برای ارائه هر چه بهتر خدمات ، به پلیس انتظامی ارائه دهند .
به گزارش ایرنا ، سرهنگ دهكی به تعامل خوب نیروی انتظامی با سازمان منطقه آزاد كیش و دیگر نیروهای مسلح در جزیره اشاره كرد و گفت : برخورد خوب رده های مختلف پلیس با مردم رمز موفقیت نیروی انتظامی بود ، اگر برخورد ما مناسب نبود نمی توانستیم این درصد از رضایتمندی را در بین مردم و مسئولان كسب كنیم .
وی تاكید كرد : نیروی انتظامی پیوسته در ارتباط با مردم است و اگر نتوانیم با برخورد مناسب امنیت و آرامش را برای آنها ایجاد كنیم مردم به مرور از بدنه نظام و حاكمیت فاصله خواهند گرفت.
سرهنگ دهكی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر ازتلاش كاركنان نیروی انتظامی و خانواده های آنان در حفظ قرآن كریم اظهارداشت : نیروی انتظامی بنا بر وظیفه خطیری كه بر عهده دارد با مشكل و پلشتی های زیادی روبرو است كه بهره مندی از مفاهیم و آیات قرآنی آنها را در راه رسیدن به موفقیت و اهداف والا كمك خواهد كرد .
وی با تاكید بر حفظ كانون گرم خانواده از تلاش خانواده های نیروی انتظامی برای ایجاد این آسایش و آرامش قدردانی كرد و افزود : زمانی كه آرامش در خانه حاكم باشد نیروهای پلیس می توانند به صورت شبانه روزی و با انگیزه ای بالا در خدمت مردم و گردشگران باشند .
در پایان این مراسم كه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد از 50 تن از برگزیدگان مسابقات نهج البلاغه ویژه كاركنان و خانواده های آنان و برگزیدگان مسابقه غررالحكم ویژه فرزندان كاركنان نیروی انتظامی كیش تقدیر به عمل آمد .
1630**1641

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استفاده از ظرفیت گردشگری سلامت در خوزستان