سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معافیت افراد تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه دادرسی


معافیت افراد تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه دادرسینسیم/ نمایندگان ملت افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و مددجویان مستمری بگیر سازمان بهزیستی را از پرداخت هزینه دادرسی معاف کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 18اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، با 130 رأی موافق، 8 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر در صحن علنی با معافیت افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و مددجویان مستمری بگیر سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه دادرسی موافقت کردند.
به گزارش خانه ملت، محمدعلی اسفنانی در جریان قرائت گزارش یک شوری کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو گزارش شماره 789/ک ق مورخ 17/1/1393 این کمیسیون در خصوص طرح الحاق یک تبصره به ماده 505 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) که در جلسه مورخ 16/12/1394 کمیسیون مطرح و با اصلاحاتی با تصویب رسید.
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدامی است که می تواند در برقراری عدالت در محاکم قضایی به این افراد کم بضاعت کمک کند.
متن ماده واحده به عنوان تبصره به ماده 505 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) مصوب 21/1/1379 اضافه می شود:
تبصره – افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و مددجویان مستمری بگیر سازمان بهزیستی کشور با ارائه کارت مددجویی و تأییدیه رسمی مراجع مزبور از پرداخت هزینه دادرسی معاف می باشند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: نسیم


ویدیو مرتبط :
پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد تا سقف 75