سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فائزه هاشمی: پدرم رأی می‌آورد


فائزه هاشمی: پدرم رأی می‌آوردفارس/ فرزند هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این پرسش که بی‌بی‌سی از لیست پدرتان برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حمایت کرده است، آیا نمی‌خواهید اعلام برائت کنید؟گفت:این حرفها مسخره است.

فائزه هاشمی فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (جمعه) با حضور در شعبه اخذ رأی حسینیه جماران رأی خود را به صندوق رأی انداخت.

وی در جمع خبرنگاران درباره پیروزی پدرش در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: من معتقدم که پدرم در انتخابات رأی می‌آورد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بی‌بی‌سی از لیست پدرتان برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حمایت کرده است، آیا نمی‌خواهید اعلام برائت کنید؟ گفت: این صحبت‌ها فرافکنی و کم‌آوردن است. این حرفها مسخره است، اگر بخواهیم اینگونه بگوییم، همین انگلیس در انقلاب 57 از مردم ایران حمایت می‌کرد، پس باید بگویم انقلاب اسلامی ایران، انگلیسی بود.

فرزند رئیس تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اصلاً اعلام برائت چیز مسخره‌ای است، حالا بی‌بی‌سی حرفی زده است، همه بیایند اعلام برائت کنند؟ چه ربطی به آقای هاشمی و دیگر اصلاح‌طلبان دارد که بخواهند اعلام برائت کنند.

فائزه هاشمی تأکید کرد: کسانی که می‌گویند بی‌بی‌سی از اصلاح‌طلبان حمایت کرده است، پس اصلاح‌طلبان انگلیسی هستند، این فرافکنی است، من چه می‌دانم آنها با چه‌ انگیزه‌ای این کارها را می‌کنند؟ بالاخره بی‌بی‌سی یک بخش خبری دارد و یک بخش تحلیلی، و آدم‌ها در آنجا نظر خودشان را می‌گویند، اما به نظر من این فرافکنی در داخل نشان از کم‌آوردن و تخریب افکارعمومی است و اخلاقی، اسلامی و دینی هم نیست.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که به نظر شما رئیس مجلس آینده لاریجانی است یا عارف، گفت: کسانی که به مجلس راه می‌یابند، رئیس مجلس آینده را مشخص می‌کنند، بنابراین این کار ما نیست که نظر بدهیم و تصمیم بگیریم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
فائزه هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی