سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نامزدهای ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در کرمان و راور معرفی شدند


محمد فرشاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از برگزاری نشست های مشترک دکتر زهره سالاری و دکتر غلامعباس نوذری به عنوان دو نامزد ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در شهرستان های کرمان و راور انتخاب شدند.
وی بیان کرد: برای سایر حوزه های انتخابیه استان کرمان نیز تصمیماتی اتخاذ شده است که توسط شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان بزودی اطلاع رسانی می شود.
وی گفت: ملاک انتخاب نامزدهای اصلاح طلبان و حامیان دولت برای حوزه انتخابیه کرمان و راور برنامه های اصلاح طلبی، خط مشی اصلاح طلبانه، توانمندی، کارآمدی، سابقه کاری و دیدگاه ها و برنامه هایی است که برای مجلس شورای اسلامی دارند و در مجموع کارآمدی، توانمندی و وفاداری به اندیشه اصلاح طلبی است.
رئیس ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان کرمان و راور تصریح کرد: ما در مدت زمان تبلیغات نامزدها در چارچوب قانون، تبلیغات را به شکل متعارف و در جهت شناساندن نامزدها به آحاد جامعه در استان کرمان و حوزه انتخابیه شهرستان های کرمان و راور و معرفی دیدگاه ها و برنامه های نامزدها دنبال می کنیم.
وی تاکید کرد: توصیه ما به هواداران شورا و جبهه اصلاح طلبان در ایام تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی این است که در چارچوب قانون و اخلاق نامزد خود را معرفی و مواضع نامزدها را تبیین کنند.
فرشاد بر لزوم پرهیز از تخریب رقبای انتخاباتی تاکید کرد و گفت: همه باید کمک کنیم تا در یک فضای شفاف، انتخاباتی خوب، جوانمردانه و عادلانه برگزار شود.
وی افزود: اگر مواضع نامزدهای اصلاح طلبان به درستی تببین شود، مردم خودشان در انتخاب اشتباه نخواهند کرد و بهترین انتخاب را خواهند داشت.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند اظهار کرد: ما فعلا حمایت از نامزد خاصی را مد نظر نداریم اما توصیه می کنیم مردم به صورت جدی در انتخابات شرکت کنند و اصلاح طلبان برای بالا بردن رای و مشارکت در انتخابات حتما به سه نامزد خبرگان که ترجیح می دهند، رای بدهند.
تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فردا پنجشنبه 29 بهمن آغاز می شود و تا ششم اسفند ادامه دارد.
استان کرمان 9 حوزه انتخابیه و 10 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که حوزه انتخابیه کرمان و راور صاحب 2 کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
148 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان تایید صلاحیت شدند.
7437/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معرفی اصلاح طلبان 1