ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کنایه‌های هواداران و بارش شدید باران/ بنر مازنی‌ها برای هافبک استقلال و مصدومیت حاج محمدی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

* در تمرین امروز آبی‌پوشان عادل شیحی و روزبه چشمی غایب بودند.

* قبل از شروع تمرین گردوخاک شدیدی در مجموعه آزادی ایجاد شد که برای دقایقی ابتدای تمرین آبی‌پوشان را تحت‌تأثیر قرار داد.

* سرمربی تیم استقلال بدون اینکه با بازیکنان گفت‌وگویی انجام دهد، آنها را در اختیار مربی بدنساز قرار داد.

* با وجود اینکه بارش باران در آغاز تمرین استقلال شروع شده بود، ولی حدود 100 هوادار در تمرین امروز حاضر بوده و از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی بودند. تعدادی از هواداران با چتر در کنار زمین حضور داشته و تمرین استقلال را تماشا می‌کردند. در گوشه‌ای از زمین چند نفر از هواداران استقلال با ابراز نارضایتی از شکست این تیم مقابل تراکتورسازی با صدای بلند می‌گفتند با این تمریناتی که ما می‌بینیم، بارسلونا را هم شکست می‌دهیم.

* بعد از گذشت 30 دقیقه از تمرین، منصور پورحیدری با خودروی شخصی به ورزشگاه آزادی آمد و بدون اینکه از اتومبیل خود پیاده شود، تمرینات استقلال را زیر نظر گرفت.

* بارش شدید باران موجب شد تا بازیکنان استقلال به‌شدت خیس شوند که همین مسئله باعث شد تا تمرین برای آنها در شرایطی سخت برگزار شود. حتی هواداران استقلال به زیر درخت‌های اطراف زمین چمن پناه برده تا از خیس شدن جلوگیری شود.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌هایشان پرداخته و سپس بازی 4 به 2 انجام دادند. در بخش بعدی بازیکنان در دو گروه فوتبال درون‌تیمی انجام دادند که خسرو حیدری در این مسابقه حضور نداشت و زودتر به رختکن رفت.

* تعدادی از تماشاگران استقلال از استان مازندران به تهران آمدند و با خود بنری را آورده بودند که روی آن نوشته شده بود «امید ابراهیمی افتخار مازندران».

* تمرین تاکتیکی امروز در حضور پرویز مظلومی و در حالی که سرمربی استقلال خودش برنامه‌ها را زیرنظر داشت، برگزار شد. در انتهای تمرین امین حاج محمدی دچار مصدومیت شد.

* هواداران تیم استقلال در طول تمرین امروز بارها و بارها نگران فینال جام حذفی بوده و اعتقاد داشتند که این تیم با این سبک بازی در غیاب حیدری و شهباززاده، کار دشواری در پیش دارد.

* بازیکنان تیم استقلال پس از پایان تمرین امروز بلافاصله راهی رختکن شدند تا بیش‌تر خیس نشوند.

بازیکنان استقلال صبح فردا ساعت 11 و 30 دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را برگزار خواهد کرد و سپس تهران را به مقصد قم ترک می‌کند. اعضای تیم استقلال قرار است در هتل خورشید قم مستقر شوند.

دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام شهر قم، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
هواداران داماش زیر بارش شدید باران زیر چتر