ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برگزاری مسابقات انتخابی دوچرخه‌سواری تیم ملی پارالمپیک یادواره مرحوم عسگری


به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد عصفوری، دبیر انجمن دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولین از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، برای مشخص شدن نماینده ایران در رقابت‌های جام جهانی ایتالیا خبر داد و گفت: تیم ملی ایران از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون در سال 2014 موفق به کسب حد نصاب لازم ورودی بازی‌های پارالمپیک یا همان MQS شد. اکنون برای تثبیت این حد نصاب و در نهایت کسب سهمیه پارالمپیک باید در آخرین رویدادی که بدین منظور پیش بینی‌شده، شرکت کنیم.

وی افزود: مسابقات جام جهانی ایتالیا اواخر اسفند ماه برگزار می‌شود که از برترین‌های این رشته در ایران دعوت کردیم تا روز جمعه، 25 دی ماه در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنند و فردی که بهترین عملکرد را داشته باشد، به عنوان نماینده ایران در جام جهانی ایتالیا حضور خواهد یافت.

دبیر انجمن دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولین تصریح کرد: مسابقات انتخابی در ماده تایم تریل انفرادی 4 کیلومتر در منطقه شهریار برگزار می‌شود و از آنجا که می‌خواهیم شرایط برای تمام دوچرخه‌سواران یکسان باشد، مسابقات را با دوچرخه جاده برگزار می‌کنیم.

بهمن گلبارنژاد، بهرام سلیمانی، محمد ابراهیمپور (فارس)، علی رضایی (مازندران)، صابر رحیم‌پور، مجید شارقفر (گیلان)، علیرضا قاسمی (تهران)، محسن میرزایی (کرمان)، دوچرخه‌سوارانی هستند که به این مسابقات دعوت و بر اساس عملکردشان طی سال‌های اخیر در مسابقات داخلی و خارجی انتخاب شده‌اند.

مسابقات رکوردگیری تیم ملی، برای گرامیداشت یاد مرحوم محمد عسگری، رئیس پیشین انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین، به نام وی نامگذاری شده است.

کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن بهمن گلبارنژاد را به عنوان نماینده خود در رشته دوچرخه‌سواری به همراه داشت و اکنون تلاش می‌شود تا در پارالمپیک 2016 نیز ایران در این رشته نماینده داشته باشد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/KDCP1P


ویدیو مرتبط :
برگزاری دومین دور مسابقات سه گانه انتخابی تیم ملی در منطقه آزاد ارس