فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: فرهنگ مهدویت به فرهنگ جهانی تبدیل شود


به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در نشست معرفت در این واحد دانشگاهی افزود: مهدویت در دنیای امروز مورد تحریف واقع شده است و می‎ طلبد راهکارهای لازم برای برطرف کردن این تحریف ها و زنده نگه داشتن فرهنگ اصیل مهدویت به کار گرفته شود.
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: پناه بردن به آیات و روایات در این زمینه، توسعه فرهنگ مطالعه در حوزه مهدویت، پرسش و پاسخ و تبادل نظر با افراد اهل علم و صاحب فن و فرهنگ سازی مهدویت در همه ابعاد زندگی و کاری از مهمترین این راهکارهاست.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در توصیه ای به کانون های مهدویت نیز گفت: زمانی که کانون مهدویت فعالیت خود را آغاز می کنند باید در ابتدا برای همه سؤالات شبهه انگیزی که در این حوزه ایجاد می شود جواب های مستدل و عقلانی داشته باشند و مفاهیم اثباتی به نحو مطلوب نشان داده شود و همچنین در خصوص ویژگی های منتظران و آنچه نتیجه این انتظار است را کامل بازگو کنند.
بر اساس این گزارش، نشست معرفت مهدویت را کانون منتظران مهدی موعود (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار کرد. ک/1
2027 / 1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود