سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی به معنای فروش آن نیست


اسحاق جهانگیری ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از بیمارستان الیگودرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یكی از برنامه های اقتصادی دولت در سالجاری را واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی عنوان كرد و افزود: این واگذاری ها به معنای اینكه دولت از بخش خصوصی مبالغی دریافت و طرح ها را واگذار كند نیست.
وی با تاكید بر دقت نظر برخی افراد و رسانه ها در این باره تصریح كرد: دولت به ازای این واگذاری هیچ پولی دریافت نمی كند بلكه طرح ها به صورت مشاركتی تكمیل و افتتاح خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهوری اضافه كرد: بیمارستان الیگودرز نیز قابلیت تبدیل شدن به یكی از پیشرفته و مجهزترین بیمارستان های كشور را دارد و انتظار می رود با حضور پزشكان توانمند استان در این مركز، بخشی از مشكلاتی بهداشتی و درمانی مردم برطرف شود.
جهانگیری با ابراز امیدواری در خصوص ایجاد منطقه گردشگری در الیگودرز تصریح كرد: از استاندار لرستان خواسته شده اجرای طرح های گردشگری در منطقه را با جدیت پیگیری كند.
جهانگیری در این مراسم از قسمت های مختلف بیمارستان بازدید كرد.
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی بیمارستان 96 تختخوابی الیگودرز دهه 70 آغاز شد و در نهایت امروز پس از گذشت حدود 20 سال افتتاح شد.
این بیمارستان جنرال با زیربنای 13 هزار مترمربع دارای تمامی بخش‌های درمانی از جمله داخلی، جراحی، زنان، ICU ،CCU و اورژانس است.
برای ساخت این بیمارستان 800 میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده كه 350 میلیارد ریال آن مربوط به احداث ساختمان و 450 میلیارد ریال مابقی برای تامین تجهیزات است.
كلنگ احداث این بیمارستان دهه 70 به زمین زده شد و پس از اجرای فوندانسیون، روند اجرای آن متوقف گردید و سپس از پنج سال پیش مجددا با تزریق اعتبارات لازم ، روند ساخت آن فعال شد.
كمبود اعتبار، دلیل اصلی روند طولانی اجرای این طرح عنوان می شود.
افتتاح سد حوضیان و مجتمع پتروشیمی لرستان از دیگر برنامه های سفر یكروزه جهانگیری به لرستان است.
وزرای نیرو و نفت معاون اول رئیس جمهور را در سفر به استان لرستان همراهی می كنند.
7279/6001/6060

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی راهکاری برای کاه