سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برنامه ی Windows Maps با اضافه شدن کاشی زنده به روز رسانی شد


برنامه ی Windows Maps با اضافه شدن کاشی زنده به روز رسانی شدوین فون/ مایکروسافت امروز صبح به روز رسانی جدیدی را برای برنامه ی نقشه ی ویندوز ۱۰ منتشر کرده است که کاشی زنده را به این برنانمه اضافه می کند. به غیر از این ویژگی، چند تغییر کوچک نیز در قسمت تنظیمات برنامه اتفاق افتاده است.

با این به روز رسانی، برنامه ی نقشه ی ویندوز ۱۰ به نسخه ی ۴.۱۶۰۱.۱۰۱۵۰.۰ ارتقا پیدا می کند و هر چند لیست تغییرات آن منتشر نشده است، اما همانطور که می توانید در بخش تصاویر نیز مشاهده کنید، کاشی این برنامه اکنون زنده است و می تواند برخی مسیر های اخیر یا مکانی که در آن حضور دارید و یا محلی که خودروی خود را پاک کرده اید را مشاهده کنید.

همچنین در این آپدیت دکمه ی خاموش و روشن کاشی زنده نیز به قسمت تنظیمات برنامه اضافه شده است. از دیگر ویژگی های این به روز رسانی می توان به رفع برخی باگ های برنامه و پایدار تر شدن این برنامه اشاره کرد. این به روز رسانی اکنون برای ویندوز ۱۰ موبایل و دسکتاپ در دسترس است و شما می توانید از طریق لینک پایین آن را دریافت کنید. در صورتی که شما در به روز رسانی جدید این برنامه، به مورد جدیدی برخوردید، حتما در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
اضافه شدن انیمیشن آب و هوا به کاشی زنده کورتانا