فیلم «آبجی» متقاضی جشنواره‌ی جهانی فیلم فجر


فیلم «آبجی» متقاضی جشنواره‌ی جهانی فیلم فجرایسنا/ فیلم سینمایی «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی محمد حسین قاسمی، متقاضی حضور در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد.
مرجان اشرفی‌زاده کارگردان جوان، نخستین حضور خود در عرصه سینما را با فیلم «آبجی» تجربه کرده و در نظر دارد این فیلم سینمایی را برای نخستین‌بار در عرصه بین‌المللی،درسی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی کند.

محمد حسین قاسمی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آبجی» چندی پیش فرم حضور این فیلم در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر را پر کرد و به این ترتیب «آبجی» متقاضی حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری رضا میرکریمی شده است.

داستان فیلم «آبجی» درباره طلا و عطی (آبجی) مادر و دختری است که سالیان سال است کنارهم زندگی می‌کنند؛ سال هایی به درازای زندگی آبجی یعنی حدود 50 سال. اما این وضعیت پایدار نیست و روزهای جدایی از راه می رسد. این جدایی در حالی اتفاق می افتد که «آبجی» به دلیل شرایط ویژه ای که دارد بسیار وابسته به مادر است و «طلا» در زمان باقی مانده به دنبال امنیتی برای آینده «آبجی» است. آینده ای بدون حضور خودش.

گلاب آدینه، معصومه قاسمی پور،پانته آ پناهی‌ها، حمیدرضا آذرنگ، شیرین یزدان بخش و بابک حمیدیانبازیگران اصلی فیلم سینمایی «آبجی» هستند. همچنین سیاوش چراغی پور، علی استادی، احسان امانی، مهسا مهجور، مریم داننده، آرمینه زیتونچیان، ادمند ملکیان، ناهید طباطبایی، سیمون باغداساریان، آرتوریت زهرابیان، هانیه سعیدی، میترا محمدی، مقمیک صدقیان و مانی شاهوار (بازیگر خردسال) از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
فیلم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر+پشت صحنه