ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تماشای دیدار ذوب‌آهن و بنیادکار رایگان شد


تماشای دیدار ذوب‌آهن و بنیادکار رایگان شدورزش 3/ باشگاه ذوب‌آهن تماشای مسابقه آسیایی تیم فوتبال این باشگاه با تیم بنیادکار ازبکستان را رایگان اعلام کرد.
"محمدمهدی رمضانی" مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب‌آهن در این مورد اظهار داشت: با توجه به این که هجدهم فروردین ماه روز جهانی سلامتی و بهداشت است تصمیم گرفتیم مسابقه فوتبال مابین دو تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران و بنیادکار ازبکستان را برای همه علاقه مندان به ورزش و سلامتی، رایگان اعلام کنیم.
وی افزود: از طرف سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از همه هواداران و علاقه مندان به فوتبال و تیم فوتبال ذوب‌آهن و همچنین همه شهروندان عزیز اصفهانی دعوت می کنم با حضور در ورزشگاه فولادشهر و تماشای این مسابقه زیبا، نماینده ایران و اصفهان در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را در راه صعود مقتدرانه به مرحله بعدی این رقابت ها، یاری و حمایت کنند.
تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران از ساعت 20 سه شنبه هفدهم فروردین ماه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان خواهد رفت.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
تماشای بازی ذوب آهن - پرسپولیس در منزل حسن خانمحمدی