ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کمالی: با ورزشکاران مشمولی که غایب و یا جزو فوتبالیست‌های خلافکار نیستند، همکاری می‌کنیم


پوریا نوروزیان، ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک موفق به کسب سهمیه المپیک در رشته تفنگ شد. این برای نخستین بار است که ایران به صورت مستقیم در بخش تفنگ مردان سهمیه حضور در المپیک را کسب می‌کند. با وجود اینکه یک هفته از کسب سهمیه توسط نورزیان می‌گذرد، مسئله خدمت سربازی این ورزشکار باعث شده تا حضور او در تیم ملی با اما و اگر همراه باشد.

نوروزیان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من سرباز هستم و از اسفند ماه باید برای گذراندن دوره آموزشی دو ماه از تیم ملی دور باشم. با این شرایط تا اواخر اردیبهشت نمی‌توانم در تمرینات حاضر شوم و این موضوع برای من مشکل‌ساز خواهد شد.

وی افزود: غیبت دو ماهه من در تیم ملی ممکن است لازلو (سرمربی تیم ملی تیراندازی) را مجبور کند تا با وجود اینکه من سهمیه المپیک را کسب کرده‌ام، برای حضور موفق در المپیک ورزشکار دیگری را جایگزینم کند. از مسئولان می‌خواهم که این موضوع را پیگیری و مشکل مرا حل کنند.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت خدمت سربازی پوریا نوروزیان، تیرانداز المپیکی کشورمان و دوره آموزشی این تیرانداز گفت: ما برای خروج از کشور ورزشکارانی که غایب و یا جزو فوتبالیست‌های خلافکار نیستند کمال همکاری را خواهیم داشت.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه افزود:  وضعیت این ورزشکار را بررسی می‌کنیم. اگر صرفا بحث آموزشی باشد هماهنگی‌های لازم برای خروج و حضور این ورزشکار در تیم ملی را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حركات نمایشی رباطی شهریار کمالی معروف به کینگ کمالی.ایشون ای