‌سوختگی شدید 4 عضو یک خانواده سمنانی ‌


‌مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان گفت: نشت گاز در یک واحد مسکونی واقع در خیابان شهدا سمنان موجب بروز انفجار و آتش سوزی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، آتش‌پاد سوم سعید اسمعیل‌پور در خصوص چرایی این حادثه، افزود: شب گذشته ساعت 22.30 دقیقه یک مورد انفجار منزل مسکونی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله مامورین ایستگاه شماره 2 به محل اعزام شدند‌.

مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان در تشریح این حادثه اظهار کرد: طبق مشاهدات اولیه علت حریق استفاده غیراصولی از وسایل گازسوز(اجاق تک شعله) در منزل و نشت گاز از آن بوده که پس از رسیدن گاز به شعله بخاری انفجاری مهیب رخ داده و به دنبال آن‌، آتش اسباب و اثاثیه منزل و در‌ها را فراگرفته است.

وی ادامه داد: در این عملیات آتش‌نشانان به دو گروه تقسیم شده و به سرعت عملیات اطفاء را شروع کرده و همزمان مصدومان را که دچار سوختگی شدیدی بودند از میان شعله‌های‌ آتش بیرون کشیده و تحویل عوامل اورژانس دادند‌.

مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان در ادامه یادآور شد: متاسفانه هر 4 نفر اعضاء خانواده دچار سوختگی شده که 2 نفر از این افراد به علت شدت سوختگی به شهرستان ساری اعزام شدند و خسارات فراوانی به منزل آنها وارد شده است.

وی شهروندان توصیه کرد: ‌در هنگام استفاده از وسایل گازسوز مخصوصا در فصل زمستان نکات ایمنی را رعایت کنید تا جان خود و دیگران را تهدید نکنید.

*عکس تزیینی است.

‌انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اعترافات یک عضو خانواده آدم خوار(خانواده کابالا)