فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رئیس دانشگاه آزاد شاهرود : دانشگاه پویا جامعه پویا را رقم می زند


به گزارش ایرنا،دکتر سید حسینی بدیعی روز سه شنبه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی و آیین افتتاح دفتر تشکل سیاسی اسلامی دانشجویی طرحی نو گفت : دانشگاه آزاد اسلامی یکی از محصولات فرهنگی انقلاب اسلامی است.
وی افزود : زمانی که در کل کشور تعداد ورودی دانشگاه ها به بیش از یکصد هزار نفر نمی رسید و خیل مشتاقان تحصیل در پشت کنکور می ماندند با پیشنهاد آیت الله هاشمی رفسنجانی و تایید حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی حضرت آیت الله خامنه ای این دانشگاه شکل گرفت .
وی تصریح کرد : دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم جزو واحدهای اولیه ای بود که در سال 61 با دورشته کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر با داشتن 200 رشته تحصیلی بعنوان بزرگترین واحد دانشگاهی در استان سمنان محسوب می شود .
بدیعی بیان کرد : دانشگاه آزاد شاهرود اولین واحد دانشگاهی بود که واحد علوم و تحقیقات در آن مصوب شد که قرار شد علوم و تحقیقات در واحد دانشگاهی ادغام شود .
وی گفت : هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود واحدی با درجه جامع است که تمامی استانداردهای لازم برای آموزش و پژوهش را داراست .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود یکی از برنامه های خود را تمرکز بر روی بیمارستان دانشگاه اعلام کرد تا از رکود خارج گردد.
وی گفت: با عقد قراداد با پزشکان متخصص ، اشغال تخت به بالای 60 درصد رسیده چون معتقدیم نقطه قوت آموزش رشته های پزشکی و پیراپزشکی همین مرکز درمانی است و باید روز به روز بر کیفیت آن افزوده گردد .
بدیعی گفت : برنامه ریزی شده تا نسبت استاد به دانشجو ر 1 به 25 شود و این برای حوزه آموزش تعریف شده تا به این مهم در جهت کیفی سازی آموزش دست یابیم .
وی از دانشجویان تشکل دانشجویی جدید این دانشگاه به نام 'طرحی نو' تقدیر کرد و گفت : دانشجویان وقت زیادی را صرف کردند تا در کوتاهترین زمان ممکن مجوزهای لازم برای فعالیت این تشکل را اخذ کنند.
وی ابراز امیدواری کرد، و طبق ضوابط و قوانینی که معین شده فضای پویایی در دانشگاه بوجود بیاید چرا که دانشگاه جایگاهی برای نشاط سیاسی است و دانشجویان باید به لحاظ فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی پویا و سرزنده باشند تا جامعه به سمت نشاط و پویایی حرکت کند یعنی دانشگاه پویا جامعه پویا را رقم خواهد زد .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با تاکید بر انتخابات پیش رو از تشکل های سیاسی اسلامی ، بسیج دانشجویی و نهادهای فرهنگی دانشگاه خواست تا در پویایی هر چه بیشتر فضای حاکم بر این ایام تلاش مضاعفی داشته باشند.
وی بیان کرد : تشکل ها نقش مهمی را در شرکت حداکثری دانشجویان در انتخابات دارند و دانشجویان به عنوان قشر نخبه جامعه مسیرهای فکری جامعه را به بهترین نحو می توانند رقم بزنند .
6167

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مصاحبه تلویزیونی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود