ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پا در میانی ژانرال هم میثم بائو را به نساجی بازنگرداند


پا در میانی ژانرال هم میثم بائو را به نساجی بازنگرداندایرنا/ رایزنی امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز با مهدی پرهام دوست دیرینه و مالک باشگاه نساجی مازندران برای برگشت میثم بائو به تیمش کارساز نشد.
میثم بائو بازیکن قائمشهری تیم نساجی مازندران به دلیل برگشت خوردن چک مالک باشگاه که به عنوان دستمزد در اختیارش بود، در تعطیلات نیم فصل دوم از تیم اخراج شد.
گفته می شود مبلغ این چک یک میلیارد و 500 میلیون ریال بود که بائو آن را به شخص دیگری واگذار کرد و در تاریخ سررسید به علت پر نبودن حساب برگشت خورد.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: میثم بائو به دلیل مشکل مالی که پیشتر نیز از طریق رسانه ها اعلام شده بود با تصمیم مدیریت باشگاه به طور رسمی از تیم اخراج شد.
محمدحسن حیدرزاده افزود: امیر قلعه نویی هم با درخواست میثم بائو رایزنی هایی را با مالک باشگاه انجام داد، ولی هنوز هیچ ابلاغیه ای برای برگشتش به نیمکت تیم نساجی به دست ما نرسیده است.
وی ادامه داد: به نظر می رسد به دلیل اخراج رسمی بائو از تیم وی از لحاظ قانونی نیز برای بازی کردن و همراهی با تیم مشکل داشته باشد و در صورت بازگشت نیز نیم فصل دوم را فقط باید در نیمکت ذخیره ها بنشیند.
حیدرزاده وضعیت تیم نساجی را با توجه به دو باخت پیاپی این تیم در دیدار خانگی با صنعت نفت آبادان و خونه به خونه بابل حساس توصیف کرد و گفت که نساجی به این بازیکن تاثیر گذار نیاز دارد.
وی با این وصف افزود که در شرایط کنونی مشکلی از لحاظ بازیکن در تیم نساجی وجود ندارد و «بود و نبود میثم نیز نمی تواند تاثیر بسزایی در کسب نتیجه برای تیم داشته باشد».
تیم نساجی مازندران که هم اکنون با 23 بازی و کسب 29 امتیاز در رده 11 جدول رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان قرار دارد، فردا دوشنبه در هفته بیست و چهارم این رقابت ها میزبان تیم صدرنشین پیکان تهران است.
باخت برابر این تیم که تا حد زیادی نیز قابل پیش بینی است، تیم نساجی را به قعر جدول خواهد کشاند.

عضو کانال ورزش شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
مصاحبه ورزشی میثم بائو (قائم-اسپرت)