سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تیم هاکی بانوان شانس کسب جواز حضور در جام جهانی را دارد


نیلوفر عبدی روز دوشنبه درحاشیه برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی هاکی بانوان در ساری به خبرنگار ایرنا اظهار کرد که حضور بازیکنان جوان ، فنی و مستعد درترکیب تیم ملی به همراه برگزاری اردوهای متعدد زمینه و بستر خوبی برای آمادگی بازیکنان ایجاد کرده است.
وی با اشاره به تاکید و برنامه فدراسیون هاکی مبنی بر جوانگرایی و استفاده از بازیکنان جوان افزود:این روند باعث شده تا با استعدادیابی و شناسایی، بازیکنان فنی با قدرت بدنی بالا به تیم ملی فراخوانده شوند .
سرمربی تیم ملی هاکی بانوان به حضور 20 بازیکن از 10 استان کشور در اردوی این تیم در ساری اشاره کرد و افزود: 90 درصد بازیکنان حاضر دراین تیم کمتر از 25 سال سن دارند.
وی از تصمیم فدراسیون هاکی مبنی بر استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی هاکی بانوان به عنوان ایده و فکر خوبی نام برد که منجر به پشتوانه سازی این رشته ورزشی می شود .
عبدی ادامه داد : با پرورش و آماده سازی بازیکنان جوان در قالب اردوهای آمادگی تیم ها باعث می شود تا پشتوانه های خوبی در رشته ورزشی هاکی فراهم شود .
به گفته سرمربی تیم ملی هاکی بانوان با حمایت های رئیس و نایب رئیس فدراسیون هاکی، اردوهای آمادگی خوب به همراه امکانات و تجهیزات موردنیاز برای تیم ملی بانوان فراهم شده است .
وی به سابقه حضور تیم هاکی بانوان در میادین ورزشی جهانی و آسیایی اشاره کرد و ادامه داد: هرچند تاکنون تیم ایران نتوانسته است به نتایج راضی کننده جایگاه های اول تا سومی آسیا دست یابد ولی برنامه ریزی های منسجم و مدون امسال روند خوبی را برای این تیم رقم خواهد زد.
تاکنون تیم ملی هاکی بانوان ایران توانسته در سالهای قبل عنوان چهارم و پنجم مسابقات آسیایی را کسب کند .ک/3
2096/18991/1042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جام جهانی هاکی بانوان 2015 آلمان - لهستان