سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وقتی اینترنت اشیا دردسر ساز میشود؛ افزایش بیش از حد دمای محیط به علت نقص در ترموستات هوشمند Hive


وقتی اینترنت اشیا دردسر ساز میشود؛ افزایش بیش از حد دمای محیط به علت نقص در ترموستات هوشمند Hive

اینترنت اشیا می تواند ابزارهای بسیار متنوعی را در بر بگیرد. اجازه می دهد شما لامپ های منزلتان را با استفاده از یک اپ خاص مدیریت کنید، از راه دور داخل خانه را ببینید و حتی به طور هوشمند گرمای آن را کنترل کنید.

البته این ابزار های اسمارت همیشه هم به درستی کار نمی کنند و ایرادات و نقص هایی وجود دارد که گاه باعث دردسرهای عجیبی می شوند.

در هفته ای که گذشت برخی از کاربران ترموستات هوشمند Hive دچار یکی از این دردسرها شدند تا مشخص شود که همیشه هم نباید به تکنولوژی تکیه کرد، چرا که یک نقص در نرم افزار مربوطه باعث گشته بود دمای منزلشان به بیش از ۳۲ درجه سانتی گراد برسد.

البته اوضاع آن چنان بغرنج نشد، زیرا که همچنان امکان کاهش دستی دما از طریق نرم افزار، وبسایت شرکت سازنده و خود ترموستات وجود داشت، اما این مسئله باعث نگشت که کاربران صدای اعتراض خود را در توییتر بلند نکنند. یکی از آنها در توییتی جالب نوشته: «شما کی می خواهید جلوی “اسکای نت” را بگیرید تا من را زنده زنده آب پز نکند؟ این دومین بار است»

(توضیح مترجم: عبارت “اسکای نت” مربوط می شود به مجموعه فیلم های نابودگر یا همان Terminator؛ برای اطلاعات بیشتر می توانید این صفحه را مطالعه کنید.)

متخصصان شرکت سازنده این ترموستات قصد دارند به زودی یک وصله نرم افزاری برای اصلاح این ایراد منتشر کنند تا دیگر خطر نیمه پز شدن در خانه کسی را تهدید نکند.

منبع: engadget

برچسب‌ها:Hiveابزارهای هوشمنداخبار تکنولوژیاینترنت اشیاترموستات هوشمندتکنولوژیخانه هوشمندنقص نرم افزاری

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
ترموستات هوشمند برای تنظیم دمای خانه