سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیام نور دماوند قطب آزمایشگاهی شرق استان تهران شناخته شد


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ظهر امروز با حمیدرضا مشهدی‌عباسی نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی دیدار و در مورد مسائل مهم دانشگاه گفت‌وگو و تبادل‌نظر کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های دانشگاه در زمینه مسائل آموزشی، عمرانی و فرهنگی گفت: بیش از 80 درصد از پذیرفته‌شدگان دانشگاه در سال تحصیلی جدید ثبت‌نام کرده‌اند و اطلاع‌رسانی لازم در خصوص ثبت‌نام‌های بدون آزمون دانشگاه که در حال انجام بوده، صورت گرفته است.

مهدی یداللهی در ادامه به برنامه‌ریزی دقیق آموزشی در نیم‌سال جاری در این مرکز اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده از تیرماه سال جاری تا ابتدای سال تحصیلی، برنامه‌ریزی کلاس‌های آموزشی دانشگاه به نحوی انجام شده است که شاهد کمترین بی‌نظمی و لغو کلاس‌های درسی و در نتیجه رضایتمندی بیش از پیش دانشجویان در این ترم هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ضمن تأکید بر لزوم بومی‌گزینی استادان این مرکز خاطرنشان کرد: در گزینش و مصاحبه استادان حساسیت ویژه‌ای در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند وجود دارد و سعی بر این است که با صرف وقت و حوصله در گزینش اساتید بهترین استادان برای تدریس در مرکز انتخاب شوند.

یداللهی ادامه داد: دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به‌عنوان قطب آزمایشگاهی دانشگاه‌های پیام نور شرق استان تهران شناخته شده است؛ این مرکز با دارا بودن 11 باب آزمایشگاه و کارگاه آموزشی توانایی ارائه خدمات آموزشی و علمی در شرق استان تهران به دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را دارد و چنانچه حمایت‌های بیشتری در این خصوص صورت پذیرد، می‌توان به یکی از مراکز علمی و آزمایشگاهی مرکزی در سطح استان تهران تبدیل شود.

وی در این دیدار با اشاره به بازدید مدیرکل عمرانی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دانشگاه اظهار امیدواری کرد؛ با کمک مسئولان دانشگاه و همچنین مساعدت‌هایی که می‌توان در این زمینه از جانب نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری دریافت کرد، در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی مثل ساختمان فرهنگی، سر در دانشگاه و دیگر پروژه‌های در حال ساخت مرکز باشیم.

انتهای پیام/2568/ذ30/پ3003


ویدیو مرتبط :
نماز جمعه دماوند در برنامه "در استان" شبکه تهران