سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سومین همایش ملی سالانه نورو آندوسکوپی در کیش آغاز به کار کرد


به گزارش ایرنا این همایش سه روزه با محوریت جراحی مغز و اعصاب در حوزه فوق تخصصی نورو آندوسکوپی با حضور متخصصان داخلی و خارجی در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس آغاز شد.
در این همایش مقالات تخصصی در حوزه نورو آندوسکوپی توسط تعدادی از دانشجویان این رشته ارائه می شود و در بخش کارگاهی نیز متخصصان مجرب با بهره مندی از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و نوین به صورت عملی حاضران را با روش های نوین در زمینه جراحی نورو آندوسکوپی آشنا می کنند.
هدف از برگزاری این همایش ارائه آموزش های تخصصی در حوزه جراحی مغز و اعصاب به ویژه نورو آندوسکوپی به متخصصان کشورهای همسایه و پس از برگزاری آن در سطح بین المللی است .
دبیر اجرائی این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این برنامه در نخستین و دومین دوره به صورت کارگاه آموزشی در بیمارستان میلاد تهران و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش برگزار شد اما در این دوره کنگره آموزشی همراه با کارگاه و با حضور متخصصان بیشتری برگزار شده است .
دکتر مسعود شیروانی سطح همایش را تخصصی عنوان کرد و گفت : در نوبت صبح متخصصان سخنرانی کردند و در نوبت عصر نیز کارگاه عملی برگزار می شود که دو مدرس خارجی از کشورهای ترکیه و مجارستان در این کارگاه ها به ارائه مطالب تخصصی می پردازند .
این پزشک متخصص مغز و اعصاب گفت : حدود 100 متخصص از سراسر کشور در این کنگره حضور دارند که در سال های آینده برنامه بین المللی شدن آن مورد نظر است .
در حاشیه این همایش تعدادی از شرکت های تولید کننده ابزارها و تجهیزات مختلف پزشکی در حوزه نورو آندوسکوپی را به نمایش گذاشته اند .
سومین همایش و کارگاه سالیانه نورو آندوسکوپی به همت انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران و با همکاری گروه جراحی مغز و اعصاب بیمارستان های لقمان و میلاد تهران در جزیره کیش در حال برگزاری است .
این همایش عصر امروز با برگزاری کارگاه آموزش عملی به کار خود ادامه می دهد .
1641/6048/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آغاز به کار بیست و پنجمین همایش سالانه سیاست های پولی