سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جلسه ویژه شورای نظارت بر صداوسیما برای بررسی برنامه "فیتیله" و توهین مجری تلویزیونی


جلسه ویژه شورای نظارت بر صداوسیما برای بررسی برنامه "فیتیله" و توهین مجری تلویزیونی

خانه ملت/ عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما معتقد است علیرغم اینکه راه پیشگیرانه‌ای برای جلوگیری از بروز تخلفات در صداوسیما وجود ندارد باید پخش برنامه‌های تلویزیونی را کنترل و در صورت بروز تخلف، مورد برخورد قرار داد.

مفید کیایی نژاد گفت: شورای نظارت بر صداوسیما اتفاقات اخیر تلویزیون ازجمله توهین یکی از مجریان صداوسیما به سرمربی باشگاه استقلال و نیز توهین یک برنامه کودک تلویزیونی به قوم آذری زبان را بر نمی تابد و در خصوص آن واکنش نشان می دهد.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: به دلیل بروز اتفاقات اخیر قرار بود جلسه ویژه شورای نظارت بر صداوسیما امروز دوشنبه (18 آبان) برگزار شود که به علت عدم حضور برخی اعضا، لغو و به روز شنبه (23 آبان) موکول شد.

وی افزود: بنده شخصا موضوع توهین های صورت گرفته از سوی برخی عوامل رسانه ملی را برای دبیر شورای نظارت بر صداوسیما به صورت پیامکی اعلام کردم و خواستار پیگیری هرچه سریع تر این موضوع شدم.

کیایی نژاد ادامه داد: طبق روال، موارد تخلف در صداوسیما در جلسه شورای نظارت بر صداوسیما بررسی شده و رئیس شورا، تصمیم نهایی را به ریاست سازمان ارائه می کند.

نماینده مجلس عضو شورای نظارت بر صداوسیما در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه راه پیشگیرانه‌ای نمی توان برای جلوگیری از بروز مجدد این تخلف ها در نظر گرفت چرا که افراد ممکن است در شرایطی به صورت ناگهانی تخلفی را مرتکب شوند اما می توان بعد از آن برخورد کرد و با وجودی که ممکن است برخی اتفاقات تعمدی نباشد باز هم جای تذکر، کنترل و توبیخ دارد.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟