ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مهدوی‌کیا در تیم رویایی هامبورگ


مهدوی‌کیا در تیم رویایی هامبورگ ورزش 3/ باشگاه هامبورگ در سالگرد پیروزی رویایی اش برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان قدیمی اش را دور هم جمع کرد تا شب خاطره انگیزی را برای شان رقم بزند.
هامبورگی ها در سال 2000 یکی از بهترین فصول خود در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کردند چون نسلی که در آن برهه برای این تیم بندرنشین توپ می زدند روزهای رویایی را برای یکی از قدیمی ترین باشگاه های بوندس لیگا که در تاریخ این رقابت ها سقوطی به دسته پایین تر نداشت، رقم زدند.
از همین رو باشگاه تصمیم گرفت در سالگرد برد تاریخی آنها برابر یوونتوس که با نتیجه 4-3 رقم خورد تمام بازیکنان آن برهه را دور هم جمع کرده و به یاد قدیم لحظات خوشی را برای شان رقم بزند. یکی از آن بازیکنان مهدی مهدوی کیا ملی پوش ایرانی بود که در نزد طرفداران با لقب «میدی» شناخته و تشویق می شد که در کنار رفقا و هم تیمی های قدیمی اش 48 ساعت خاطره انگیز را تجربه کرد.
آنها در روز بازی هامبورگ با دارمشتات در ورزشگاه زیبای باشگاه دور هم جمع شده و شاهد شکست تلخ تیمی بودند که روزگاری با بردهای خود لحظات خوشی را برای طرفداران رقم می زدند و بعد از آن هم به ضیافت شام رفتند و نزدیک به دو روز را در کنار هم در برنامه های مختلفی که باشگاه در نظر گرفته بود سپری کردند.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
تشویق مهدوی کیا در هامبورگ