فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیامبر اسلام الگوی تمام نمای انسانیت در عرصه های مختلف زندگی است


حجت الاسلام محرمعلی شیرمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به 28 صفر سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و امام حسن مجتبی (ع) افزود: شخصیت پیامبر اسلام(ص) در جهان بی بدیل و بی نظیر است و ایشان دارای ویژگی های ممتاز و برجسته ای هستند و از جانب پرودگار باریتعالی به عنوان اشرف مخلوقات عالم و آخرین نبی و حجت خدا تعیین و انتخاب شدند.
وی اظهار کرد: عمل به دستورات پیامبر اکرم (ص) و اجرای آموزه های قرآن کریم، انسان را به سوی سعادت دنیوی و اخروی رهنمون می کند.
حجت الاسلام شیرمحمدی با بیان اینکه نبی مکرم اسلام در طول حیات زندگی خود تلاش های بسیاری را با هدف ایجاد وحدت امت اسلامی انجام دادند، بیان کرد: تداوم این مسیر به یکپارچگی و برادری در بین مسلمانان منجر شد که مصادیق آن را می توان در تاریخ صدر اسلام جستجو کرد.
وی نرم خویی و خلق و خوی مهربان حضرت محمد(ص) را از جمله ویژگی های بارز ایشان بیان کرد و گفت: آن حضرت با نرم خویی و مهربانی توانست در شبه جزیره عربستان، انسان های جاهل و مشرک را هدایت کند.
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در بعد عبادی و معنوی، صبر، استقامت و بردباری در مقابل ناملایمت ها و نامهربانی ها را از دیگر ویژگی های پیامبر بزرگوار اسلام ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام بر وحدت، دوستی، برابری، برادری تاکید شده است که عمل به آنها مانع از تفرقه مسلمانان جهان می شود.
6085/7320

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زندگی نامه پیامبر اسلام (ص)/کتابنامه