ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی نوجوانان و جوانان معلول برای نخستین بار


به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌اصغر هادی‌زاده، درباره رقابت‌های قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان معلول گفت: این مسابقات در دو رده سنی زیر 14 سال و زیر 17 سال در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود که نمایندگان 21 استان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین ادامه داد: بعد از برگزاری رقابت‌های انتخابی در استان‌ها، نفرات برتر برای حضور در این مسابقات به انجمن دوومیدانی معرفی شده‌اند. مسابقات در تمام مواد و کلاس‌های پزشکی اعم از افراد دارای معلولیت CP، قطع عضو، پولیو و ضایعات نخاعی برگزار می‌شود و نکته حائز اهمیت برگزاری این مسابقات برای اولین بار است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری سه دوره از مسابقات پاراآسیایی جوانان، این مسابقات فرصت خوبی برای استعدادیابی در این بازه سنی است و این اقدام هم پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم ملی است و هم در صورت برگزاری بازی‌های پاراآسیایی جوانان، می‌توانیم نیروهای مستعدی را از این مسابقات برای تیم ملی جوانان شناسایی کنیم.

رئیس انجمن دو ومیدانی در پایان اعلام کرد: اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور دو و میدانی نوجوانان و جوانان دارای معلولیت طی روزهای 15 و 16 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برگزاری ششمین دور مسابقات روئینگ قهرمانی کشور