سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درخواست کمک مخابرات از وزارت ارتباطات


به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، سید مصطفی سیدهاشمی در مجمع عادی شرکت‌های مخابرات استانی با اشاره به مطالبات هفت هزار میلیارد ریالی شرکت مخابرات از دولت و ملت، همه استان‌ها را مکلف کرد تا پایان سال جاری، 30 درصد از این مطالبات را وصول کنند.

وی گفت: این کار به دو روش می‌تواند صورت گیرد، یکی از این روش‌ها برنامه‌ریزی‌های خود استان برای بازگشت لاوصولی‌ها و دومین روش، از طریق برون‌سپاری انجام گیرد. به عنوان مثال، یک بانک تعهد می‌کند تمام لاوصولی‌ها را تا پایان سال به خزانه مخابرات بازگرداند و هزینه عملکرد خود را بگیرند.

او به ساماندهی کارگزاران روستایی اشاره کرد و گفت: با تکلیف مجلس شورای اسلامی، تعداد 6 هزار و 400 نفر از کارگزاران روستایی سراسر کشور با هزینه‌ای بالغ بر یکصد میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی نشده ساماندهی شدند.

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران به تحلیل عملکرد شرکت‌های مخابرات استانی پرداخت و خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین عوامل موفقیت استان‌های سودده، روابط سازنده با سایر نهادها و سازمان‌های مرتبط در استان، انسجام و هماهنگی بین مدیران و کارکنان استان با سرلوحه قرار دادن تعلق سازمانی، کنترل هزینه‌ها و افزایش درآمدها، بکارگیری طرح‌های موثر برای بازگشت لاوصولی‌ها از سازمان‌ها و مشترکان است.

وی ضمن تشکر از استان‌هایی که رتبه برتر در عملکرد فعالیت‌های استانی کسب کرده‌اند، گفت: حفظ رتبه برتر به مراتب دشوارتر از از کسب آن است؛ لذا همه استان‌ها باید برنامه توسعه‌ای مناسبی برای تحقق اهداف داشته باشند.

سیدهاشمی با تحلیل کلی عملکرد استان‌ها، آنها را به سه سطح تقسیم کرد و گفت: استان‌هایی که فعالیت خوبی داشتند و بودجه را محقق کردند و مستحق پاداش هستند. گروه دیگر، استان‌هایی هستند که با یک حرکت دقیق و نگاه به افزایش درآمد می‌توانند خود را به اهداف از پیش تعیین شده برسانند و پاداش این گروه منوط به پایان کار است. گروه سوم، استان‌هایی که از برنامه عقب هستند و نیاز به برنامه‌ریزی دارند تا به وضع مطلوب برسند.

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران ورود به خدمات جدید در حوزه تجاری‌سازی و شبکه را الزامی دانست و گفت: این خدمات باعث افزیش درآمد شرکت می‌شوند که ارائه خدمات ویدئو کنفرانس، گسترش وای‌فای، افزایش خدمات SLAاز جمله آنهاست.

وی به موضوع تعرفه‌های مخابراتی اشاره کرد و از وزارت ارتباطات خواست در این زمینه به مخابرات کمک کند تا بتواند طرح‌های توسعه‌ای را دنبال کند.

او با تاکید بر اجرای فوری و دقیق ساختار جدید در تمامی استان‌ها عنوان کرد: شرکت مخابرات ایران در آینده دارای سه شرکت ارتباطات سیار، شرکت مخابرات ایران و شرکت املاک خواهد بود که با 34 مدیر عامل وهمه زیرنظر هیات مدیره شرکت مخابرات ایران فعالیت می‌کنند.

سیدهاشمی درباره تغییر ساختار اعضای هیأت مدیره استان‌ها بیان کرد: با یکپارچه‌سازی ساختار مجموعه شرکت مخابرات ایران، تا زمان احصاء جایگاه مرتبط با اعضای هیأت مدیره شرکت‌های مخابرات استانی، شأن و منزلت آنان کماکان حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دستاوردهای وزارت ارتباطات در دانشكده پست و مخابرات