سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دخترجوان از پسری که خاطرخواهش شده بود،در خیابان زورگیری کرد


پسر جوانی که در یک دوستی خیابانی دلباخته دختر جوانی شده بود دریک قرار خیابانی مورد زورگیری عشق خیابانی اش قرار گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پسر جوانی که در یک دوستی خیابانی دلباخته دختر جوانی شده بود دریک قرار خیابانی مورد زورگیری عشق خیابانی اش قرار گرفت.

به گزارش «انتخاب»، پسر جوانی که برگه شکایتی در دست داشت وقتی مقابل میز بازپرس شرقی (شعبه 202 دادسرای مشهد ) ایستاد ماجرای شکایتش را این گونه مطرح کرد که چندی پیش از طریق یک دوستی خیابانی با دختر جوانی آشنا شدم ودر قرارهای  بعدی به او علاقه مند شدم .

مالباخته ادامه داد : دوباره بادختر جوان قراری گذاشتم تا او را دریک پارک درحوالی خیابان مسلم ببینم . هنوز لحظه ای از حضور من در کنار او نگذشته بود که چند مرد جوان قوی هیکل از پشت بوته ها بیرون پریدند و درحالی که دردستانشان قمه ، چاقو  و افشانه فلفلی بود به سمت من حمله ور شدند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند  و یکی از آن ها گفت هرچه در جیب داری خالی کن . اینگونه بود که  با زور گوشی تلفن همراه گران قیمت و وجوه نقد همرا هم را سرقت کردند . من تا آن لحظه متوجه نقشه دختر جوان نشده بودم  و زمانی پی بردم ماجرای  دوستی و قرار ها برنامه ای برای سرقت از من  بود که دوست خیابانی من  هم پس از آن زورگیری همراه با افراد مهاجم از محل متواری شد .

بازپرس شعبه پس از شنیدن اظهارات مرد جوان  و بررسی گزارش انتظامی موجود در پرونده، دستور شناسایی و دستگیری دختر شیاد و همدستانش  را صادر کرد.

*خراسان


ویدیو مرتبط :
زورگیری در خیابان