سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس شورای اروپا همکاری گروه ۲۰ برای مقابله با تروریسم را خواستار شد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارشدترین عضو اتحادیه اروپا در نشست گروه 20 بر لزوم همکاری همه اعضای این گروه به منظور مقابله با تروریسم تاکید کرد.

قرار است نشست گروه 20 امروز و فردا در آنتالیا ترکیه با حضور سران اعضای عضو این گروه برگزار شود؛‌ نشستی که یک روز پس از حملات تروریستی پاریس با صدها کشته و زخمی برگزار می‌شود.

گروه 20 متشکل از آمریکا، اتحادیه اروپا، فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا، چین، ژاپن،‌ روسیه، عربستان سعودی، اندونزی، استرالیا، ترکیه، برزیل،‌ آرژانتین، کانادا، هند، کره جنوبی، آفریقای جنوبی و مکزیک است.

به گزارش رویترز،‌ در همین ارتباط رئیس شورای اتحادیه اروپا که به عنوان نماینده ارشد این اتحادیه در نشست آنتالیا حضور یافته، از اعضای گروه 20 خواست برای مقابله با تروریسم با هم همکاری کنند.

«دونالد توسک» تاکید کرد که رهبران گروه 20 باید عزم و ارده خود را برای جنگ با تروریسم نشان دهند.

این مقام ارشد اتحادیه اروپا همچنین افزود تنها همکاری کامل در زمینه تبادل اطلاعاتی به توقف تروریسم کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با وزیر همکاری های بین الم