فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



عصای «آقای‌بازیگر» به نفع کودکانی سرطانی به موزه رفت


به گزارش خبرگزاری فارس، درروز سه‌شنبه 31 فروردین مصادف با میلاد حضرت علی اصغر(ع) از طرف پیشکسوت بازیگر عزت الله انتظامی حرکتی نمادین در بیمارستان خیریه کودکان علی‌اصغر(ع) صورت گرفت.

برپایه این گزارش این حرکت برای اولین بار در ایران انجام گرفت و درمراسم سفیر افتخاری نیکوکاری روشنک برکت از جانب انتظامی 2جلدکتاب وی و عصای شخصی آقای بازیگر به خانم دکتر الهام طلاچیان اهدا شد.

این یادگاری به رسم یادبود درموزه بیمارستان که زیر پوشش دانشگاه است با هدف از این اقدام خیرخواهانه وخداپسندانه اشاعه وشناساندن این مرکز درمانی خیریه می‌ماند.

برکت افزود: چندین ماه تحقیق کردم تا مرکز درمانی خیریه که ازهر لحاظ صلاحیت این یادگار استاد را داشته باشد این بیمارستان و کودکان بیش از حد نیاز به کمک خیرین برای درمان کودکان سرطانی دارند. عشق مردم عزیر به هنرمند پیشکسوت‌شان این عشق را انشالله به همه ما هواداران خواهد داد تا این حرکت نمادین وی را حمایت کنیم ومتوجه این کودکان بیمار بستری در این بیمارستان بیشتر باشیم. عصای آقای بازیگر نماد تکیه گاهی‌است که انشاالله همه ما با مهربانی خودمان تکیه گاه این کودکان بیمار باشیم.

انتهای پیام/ج


ویدیو مرتبط :
افتتاح کارخانه آب معدنی به نفع بیماران سرطانی