سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستورالعمل جدید ثبت‌نام مدارس شاهد به استان‌ها ابلاغ شد


دستورالعمل جدید ثبت‌نام مدارس شاهد به استان‌ها ابلاغ شدفارس/ مدیر‌کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌ و‌ پرورش از ابلاغ دستورالعمل جدید ثبت‌نام مدارس شاهد به استان‌ها خبر داد.

محمدحسین کفراشی مدیر‌کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌ و‌ پرورش از ارسال دستورالعمل جدید ثبت‌نام مدارس شاهد به استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: 14 درصد دانش‌آموزان کشور در مدارس شاهد‌، ایثارگران و طرح پراکنده شاهد تحصیل می‌کنند. وی افزود: مدارس شاهد در سال 65 به دستور امام(ره) و برای خدمت به خانواده‌های شهدا تأسیس شدند که در طول این سال‌ها، دوران‌ طلایی، ثبات و سراشیبی را تجربه کردند. کفراشی با بیان اینکه بر اساس آیین‌نامه مدارس شاهد که در سال 82 در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد، مدارس شاهد باید به‌ عنوان ترویج‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت به فعالیت خود ادامه دهند، گفت: به‌ همین منظور برای ادامه فعالیت مدارس شاهد، سامانه ثبت‌نام اینترنتی از سال گذشته راه‌اندازی شد. وی اضافه کرد: سال گذشته 68 درصد ورودی مدارس شاهد را فرزندان ایثارگران تشکیل می‌دادند و با این اقدام 15 هزار ایثارگر در دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول به مدارس شاهد اضافه شدند که در سال‌های گذشته از ثبت‌نام آنها جلوگیری می‌شد.

مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: سال گذشته تعداد ورودی مدارس شاهد 55 هزار نفر بود که امسال پیش ثبت‌نام 300 هزار نفر در مدارس شاهد پیش‌بینی می‌شود و هدف ما این است که هیچ فرزند ایثارگری بیرون از مدارس شاهد باقی نماند.



منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
ابلاغ دستورالعمل تسهیلات 80 میلیونی مسکن