سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری انتخابات هیات مدیره چهار اتحادیه صنفی تا پایان امسال در رشت


به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به ایرنا، محمدرضا رحیمی، اتحادیه های میوه و تره بار، لوازم التحریر و کتابفروشان، تجهیزات پزشکی - عینک سازان و نانوایان سنتی را از جمله این اتحادیه های صنفی و تولیدی عنوان کرد.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات مدیره 13اتحادیه صنفی و تولیدی در مرکز استان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون انتخابات هیأت مدیره اتحادیه های خشک شویی و لباسشویی، لوازم یدکی اتومبیل، تولیدکنندگان تریکو و کشباف، لوازم آرایشی و بهداشتی، عکاسان و فیلمبرداران، باطری سازان و باطری فروشان، برنج فروشان، تولیدکنندگان نان حجیم، فروشندگان خزاری و تریکو، پوشاک، آلومینیوم کاران، آرایشگران زنانه، پلاسکو و ملامین برگزار شده است که افراد منتخب برای مدت چهارسال فعالیت خود را در هیأت مدیره این اتحادیه ها آغاز کرده اند.
رحیمی با اشاره به لزوم حضور و مشارکت نسل جوان و تحصیلکرده در جامعه اصناف خاطر نشان کرد: نقش آفرینی جوانان در کنار حضور افراد با تجربه و برخوردای از خِرَد جمعی می تواند سبب شکوفایی و رشد بیش از پیش در فعالیت اصناف و فعالان این عرصه اقتصادی باشد.
هیأت اجرایی برگزاری انتخابات هیأت مدیره اتحادیه های صنفی شامل رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نماینده اتاق اصناف و نماینده ای از استانداری هر استان است که طی یک فرآیند شش ماه شامل فراخوان، بررسی صلاحیت کاندیداها و برگزاری انتخابات، هیأت مدیره اتحادیه ها برای مدت چهار سال انتخاب می شوند و مهمترین وظیفه آنها اجرای مفاد قانون نظام صنفی کشور می باشد.
یکصد هزار واحد صنفی در گیلان فعالیت می کنند.ک/1
7296/ 6158

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنان هیات مدیره اتحادیه ارتباطات ومحصولات فرهنگی93/9/2