سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار البرز: کشور امروز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و همدلی است


رضا عسگری روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی این شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، تاکید کرد: با توجه به اینکه امروزه گروههای منحرف و افراطی بیشترین تقابل میان ادیان الهی، به خصوص اهل سنت و شیعه را بوجود آورده اند از این رو باید وحدت، همدلی و انسجام پیروان این ادیان برای رسیدن به اهداف والای بشری بیش از پیش تقویت شوند.
وی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت کشور در گرو حفظ همکاری تمامی آحاد جامعه است، خاطرنشان کرد: بدون شک یکی از مصادیق بارز چنین مشارکت های را می توان در امر برگزاری انتخابات مشاهده کرد.
سرپرست فرمانداری البرز معنای وحدت را داشتن هدف و برنامه مشخص جهت تعیین سرنوشت کشور اعلام کرد و ادامه داد: بر این اساس جامعه امروز بیشترین آسیب را از نبودن انسجام و همدلی در بین آحاد جامعه و گروههای مختلف متحمل می شود که این در نهایت به ضرر مردم تمام می شود.
عسگری اضافه کرد: با توجه به انتخابات پیش رو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بهتر آن است که گروهها و احزاب سیاسی مختلف با بالا بردن آستانه تحمل و ظرفیت های خود، از تقابل و تنش با یکدیگر بپرهیزند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط در سایه انسجام و حضور حداکثری ملت شریف ایران اسلامی باشیم.
8054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وزیر ارشاد: در سایه همدلی و همزبانی، کشور توسعه می یابد