رونالدو: رئال هنوز کمبودهای زیادی دارد


کریستیانو رونالدو پس از قطعی شدن صعود رئال به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، با خوشبینی به آینده کهکشانی ها نگاه می کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته بازی برگشت را نیز با نتیجه 2-0 از رم برد تا در مجموع با نتیجه 4-0 این تیم را شکست داده و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد. 

رونالدو در مورد بازی شب گذشته به وبسایت یوفا گفت:"نیمه اول بازی پایاپایی را شاهد بودیم. رم حریف بسیار دشواری بود و نیمه اول موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد. آنها می توانستند یک یا دو گل هم به ما بزنند ولی در نیمه دوم رئال بهتر بازی کرد، شانس های گل بیشتری داشت و دو گل هم به رم زد. در مجموع شایسته پیروزی بودیم."

حریف رئال در یک چهارم:" برای من فرقی نمی کند حریف بعدی ما چه تیمی باشد. هفته بعد مشخص خواهد شد و ببینیم چه اتفاقی می افتد. هنوز ضعف ها و کمبودهای زیادی داریم که باید برطرفشان کنیم. رئال باید به تداوم در نتایجش دست یابد. باید جاه طلبی هایمان را بیشتر کنیم. البته به شانس هم نیاز داریم ولی مطمئنم همینگونه ادامه دهیم، به اهدافمان خواهیم رسید. مسیر درستی را طی می کنیم."

درخشش ناواس:" از همان هفته های ابتدایی فصل مشخص بود که ناواس دروازه بان بزرگی است. از نظر من او یکی از بهترین بازیکنان رئال در فصل جاری است. کیلور کارش را عالی انجام داده و برای تیم یک مهره حیاتی است."

بیل و لوکاس:" گرت پس از هفته ها دوری به دلیل مصدومیت، در حال بازگشت به روزهای خوبش است و برابر رم هم بسیار موثر بازی کرد. لوکاس هم تقریبا در تیم جا افتاده است. او بسیار خوب بازی می کند، خوب می جنگد و هرگاه که وارد بازی می شود، تاثیر خودش را می گذارد."


ویدیو مرتبط :
دقیقه ی 35، رئال 4 اسپانیول0 (گل دوم رئال، کریس رونالدو