فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«کریستف گودن» نوازنده مایکل جکسون نبوده است!/ برگزاری کارگاه آموزشی در خرداد


به گزارش خبرنگار موسیقی فارسٰ، ظهر امروز خبری مبنی بر حضور «کریستف گودن نوازنده مایکل جکسون» در رسانه‌ها منتشر شد که علیرضا ایران‌نژاد مدیر روابط عمومی موسسه سرنا ضمن بیان این نکته که حضور این نوازنده صرفا به خاطر مباحث آموزشی و برگزاری کارگاه آموزشی است، بیان کرد: «در خبری که در رسانه ها منتشر شد، عنوان شده که «کریستف گودن» نوازنده مایکل جکسون بوده است. این موضوع صحت ندارد. گودن به همراه نوازنده گیتار گروه مایکل جکسون اجرایی مشترک داشته است.»

وی افزود: «مستر کلاس کریستف گودن به همت ( ایرانین درامر) و مساعدت علیرضا اشرف‌پور در سالن سرنا برگزار می‌شود. این گیتاریست هم مانند هر هنرمند بین المللی دیگر با بسیاری از گروه‌ها همکاری داشته است. حضور این هنرمند در ایران کاملا مستقل بوده و خبر و شایعه های مربوط به حضور گروه guns'n roses و یا mega deth در ایران تکذیب می‌شود.»

ایران‌نژاد در خصوص محتوای این کارگاه آموزشی نیز گفت: «کریستف گودن نوازنده گیتار الکتریک و مدرس فرانسوی در این کارگاه درغالب چهار موضوع نوازندگی معاصر گیتارالکتریک را مورد بررسی قرار می‌دهد. طی روزهای آتی نیز نشست خبری برگزار خواهد شد و جزییات این کارگاه به طور کامل شرح داده می‌شود.»

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رقص السا و آنا و کریستف و هانس با آهنگ مایکل جکسون