ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سلیمانی: برای بهتر شدن باید خیلی کار کنیم/بازی با کاستاریکا ساده نخواهد بود


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی درباره شکست ایران مقابل برزیل گفت: بازی با تیم قهرمان جهان برای ما یادآور یک نکته بود که برای بهتر شدن باید خیلی کار کنیم. اگر قرار است در مسابقات مهمی مانند جام جهانی حضور داشته باشیم، باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

وی افزود: بازی مقابل تیم قهرمان جهان کار بسیار سختی بود. زمانی که بازیکنان تیمت به لحاظ روحی و جسمی (سفر طولانی) بسیار خسته هستند، باید منتظر هر گونه نتیجه ای بود. به هر حال این بازی ها به ما درس زیادی داد تا بیشتر کار کنیم و در آینده موفق تر شویم.

سرمربی تیم ملی اظهار داشت: قهرمان آسیا شدن نباید ما را مشغول خودش کند. باید بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شوند تا در دو سال آینده از عنوان قهرمانی آسیایی خود دفاع کنیم.

سلیمانی درباره دیدار مقابل کاستاریکا که 14 ساعت دیگر به وقت محلی برگزار می شود، عنوان کرد: بازی با کاستاریکا برای ما ساده نخواهد بود .قطعا با بازیکنان صحبت خواهم کرد تا آنها آماده بازی برابر این تیم شوند و بتوانیم برنده مسابقه شویم.

جام جهانی فوتسال بانوان با حضور 8 تیم به میزبانی گواتمالا در حال برگزاری است که ایران در دو مسابقه خود مقابل پرتغال و برزیل شکست خورده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/3N3AG8


ویدیو مرتبط :
5 راه کار ساده برای داشتن زندگی اقتصادی بهتر