ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



در پاسخ به تحقیر ورزشگاه آزادی توسط گوامی ها/به این دلیل از سقف ورزشگاه آنها آب چکه نمی کند!


ورزش > فوتبال ملی - ورزشگاه 500 نفری گوامی ها اصلا سقف ندارد که بخواهد از آن آب چکه کند.بعضی از قسمت های این ورزشگاه هم با ایرانیت پوشانده شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روز گذشته اسکات،مدیر رسانه ای تیم ملی گوام در گفت و گو با خبرآنلاین ایراداتی را از ورزشگاه آزادی گرفته بود.ورزشگاهی که مهمترین استادیوم ورزشی ایران است.

اسکات در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین که پرسیده بود" از استادیوم گوام بگویید. این‌طور که در عکس‌ها پیداست بسیار کوچک است و زمین مناسبی ندارد، فیفا چطور به این ورزشگاه مجوز بازی در چنین سطحی را داده است؟" این واکنش را نشان داده بود:«من از سایرین هم شکایاتی در مورد ورزشگاه شنیده‌ام، اما خب حتما شما هیچ‌وقت آن را درست ندیده‌اید که اینگونه می‌گویید. چمن این ورزشگاه بالاترین استاندارد چمن مصنوعی را دارد و در حقیقت با کیفیت ترین چمن ممکن است. درست است، این ورزشگاه کوچک است؛ اما این‌جا هم یک کشور کوچک است. طرفدارانی که به ورزشگاه می‌آیند کمبود خاصی نخواهند داشت. این ورزشگاه امکاناتش استاندارد است و مانند ورزشگاه آزادی، از سقف آن آب چکه نمی‌کند. کابل‌های برق همه جا پخش نمی شوند و مشکلاتی مانند آن جا را ندارد. قطعا وضعیت رختکن‌ها و راهروها خیلی بهتر از آزادی خواهد بود.»

جالب اینجاست اسکات که ادعا می کند از ورزشگاه آنها آبی چکه نمی کند در حقیقیت راست می گوید.چون ورزشگاه آنها اصلا سقفی ندارد که بخواهد از آن آب چکه کند!آن نقاطی هم که مسقف است با ایرانیت پوشانده شده است که اتفاقا آب از آنجا چکه می کند.

مدیر رسانه ای تیم ملی ایران در پاسخ به مدیر رسانه ای گوام عکسی را برای خبرآنلاین فرستاده است که خودش گویای این مساله است که که چرا از سقف ورزشگاه گوام آب چکه نمی کند؟!

ورزشگاه گوام

ورزشگاه گوام

251 43


ویدیو مرتبط :
طرحی برای سقف ورزشگاه آزادی