سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حاضری: مخالفان دولت هیچ نقشی در مدیریت مجلس دهم نخواهند داشت


حاضری: مخالفان دولت هیچ نقشی در مدیریت مجلس دهم نخواهند داشتایسنا/ یک عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با اشاره به القای اختلاف میان جناح و ائتلاف پیروز انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: این اختلاف‌افکنی‌ها به دلیل شکست آنها در انتخابات است.

علی‌محمد حاضری با بیان اینکه پیروزی ائتلاف اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان یک شگفتی بزرگ انتخابات دور دهم مجلس بود، اظهار کرد: جناح شکست خورده بعد از اینکه نتوانست به ترکیب مورد نظر خود در مجلس دست پیدا کند، سعی می‌کند در میان جناح پیروز با دامن زدن به موضوع ریاست عارف یا لاریجانی بر مجلس، اختلاف بیافکند.

وی در ادامه افزود: با این وجود نتیجه انتخابات، گرایش مردم را نشان داد و همین گرایش نقش مهمی در انتخاب رئیس مجلس خواهد داشت. در واقع مردم با رأی خود اکثریت مجلس را تعیین کردند و این اکثریت هم رئیس مجلس را برمی‌گزیند با این وجود جناح شکست خورده اینگونه القا می‌کند که تکلیف رئیس مجلس دهم، از بیرون مجلس مشخص می‌شود در حالی که انتخاب رئیس مجلس به عهده نمایندگان است. همانقدر که مردم در انتخابات گرایش خود را نشان دادند، نمایندگان این گرایش نیز رئیس مجلس را انتخاب می‌کنند.

به گفته حاضری نمایندگان مجلس هم باید بپذیرند که در انتخاب رئیس مجلس باید تابع رأی و گرایش مردم باشند و بر همین اساس در انتخاب رئیس مجلس شرکت کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین، خاطرنشان کرد: رویکرد مجلس دهم تعامل با دولت است و گزنیه مخالف دولت و کارشکن هم در انتخابات رأی نیاورده است. تفکر همسویی با دولت در انتخابات پیروز شد و هر فردی هم که رئیس مجلس شود این تفکر را دنبال می‌کند و گرایش مخالف دولت در هیأت رئیسه مجلس وجود نخواهد داشت.

وی در پایان افزود: مخالفان دولت که همان مخالفان برجام هستند هیچ شانسی در نقش‌آفرینی مجلس دهم ندارند زیرا مردم راه را برای نقش‌آفرینی آنها از بین بردند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
صحبت های جهانگیری از هجمه به رییس مجلس توسط رییس جمهور در دولت دهم