فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فرزین: لازم باشد به مدافعان حرم میپیوندم


«فرزاد فرزین» خواننده پاپ کشورمان ، سه شنبه هفته ای که گذشت، به منظور زیارت یادمان‌های شهدا در خوزستان با همراهی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در یادمان شهدای والفجر۸ حضور یافت.

سایت خبری راهیان نور: «فرزاد فرزین» خواننده پاپ کشورمان ، سه شنبه هفته ای که گذشت، به منظور زیارت یادمان‌های شهدا در خوزستان با همراهی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در یادمان شهدای والفجر۸ حضور یافت.

این خواننده در سفر خود به استان خوزستان به آبادان رفت و با حضور در یادمان شهدای والفجر ۸ در اروند به مقام شهدا ادای احترام کرد.

وی در حاشیه زیارت شهدای عملیات والفجر ۸ گفت: «اگر جوانان و ایثارگری های دیروز نبود امروزها به این امنیت نمی رسیدیم.»

خواننده پاپ: لازم باشد به مدافعان حرم میپیوندمفرزین تصریح کرد: «پیام من به طرفداران و جوانان این است که باید با تفکر دفاع زندگی کنند. دشمن همیشه دشمن است، ما باید واقعیت ها را به جامعه منتقل کنیم.»

این خواننده پاپ تاکید کرد: «اگر روزی بر من وظیفه شد که از حرم دفاع کنم مطمئن باشید فرزاد فرزین هم به جمع مدافعان حرم خواهد پیوست.»

فرزین در همین رابطه توضیح داد: «در حیطه کاری خودم آهنگ به نام «راه من» را اجرا کردم، برای آینده هم می خواهم در مورد مدافعان حرم کاری اجرا کنم.»


ویدیو مرتبط :
مدافعان حرم.زمینه زیبا مدافعان.حاج احمد واعظی