نظارت و بازرسی دقیق، برنامه‌ریزی اثرگذار به دنبال دارد


پانزدهمین هم‌اندیشی معاونان و مدیران عالی موسسه اعتباری کوثر با حضور مدیرعامل، قائم‌مقام، معاونین و مدیران حوزه مرکزی، مدیران استان‌ها، مدیران شعب مستقل و کارشناسان در سالن اجتماعات موسسه برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، این همایش با هدف بررسی عملکرد سال جاری معاونت حسابرسی و بازرسی، مدیریت مبارزه با پولشویی و مدیریت ریسک برگزار شد و اعلام طرح‌های دردست اقدام معاونت‌ها و مدیریت‌های موسسه مالی و اعتباری کوثر نیز از محورهای بررسی شده در این هم‌اندیشی سراسری بود.

عیسی رضایی، مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در این همایش ضمن تاکید بر اهمیت واحدهای کنترل و نظارتی بیان کرد: پایه‌های یک سازمان بر نظارت و کنترل استوار است لذا توجه جدی، عمیق و دقیق به آن الزامی است.

وی گفت: از مدیران و کارشناسان بازرسی می‌خواهم با مدنظر قراردادن آیین رفتار حرفه‌ای از جمله درستکاری، صداقت، عدالت، انصاف و بی‌طرفی شجاعت و شهامت در بیان حقایق، رازداری، سعه‌صدر و افزایش دانش و مهارت حرفه‌ای، قابل اتکا بودن گزارش‌ها، رعایت قوانین و مقررات و ایجاد ارزش افزوده سازمانی، مدیران موسسه را در سطوح مختلف یاری کنند.

نایب‌رییس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر، وظیفه مدیران در اعمال کنترل و نظارت را هماهنگی، برنامه‌ریزی، سازماندهی و در نهایت اصلاح اقدامات و عملیات معطوف به اهداف سازمانی دانست و اظهار کرد: اعمال نظارت و بازرسی، تحقق یک برنامه‌ریزی اثرگذار را به دنبال دارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بهترین قانون بازرسی ،نظارت برشیاطین توسط حضرت سلیمان ع