زنان حضور چشمگیری در انتخابات داشته باشند


سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: زنان تلاش کنند در انتخابات فردا اصلح‌ترین کاندیداها را انتخاب کنند تا شاهد حضور افراد شایسته در هر دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشیم.

سیده فرانک موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، قانونی و عرفی است و بنابراین واجب است که در انتخابات شرکت کنیم.

وی افزود: شرکت در انتخابات و حضور یکایک مردم می‌تواند میزان تاثیرگذاری ما در سرنوشت خود و سرنوشت استان خوزستان و همچنین سرنوشت کشور را تعیین کند و به همین دلیل بر همه مردم اعم از زنان و مردان واجب است که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان عنوان کرد: زنان 50 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و وظیفه دارند رای دهند؛ آنان نیز کاندیداهایی دارند و باید تلاش کنند که اصلح‌ترین کاندیداها را انتخاب کنند تا شاهد حضور افراد شایسته‌ای در هر دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشیم.

وی بیان کرد: امیدوار هستیم که همه مردم و همچنین مردم استان خوزستان به ویژه زنان حضور چشمگیری در انتخابات داشته باشند و در انتخاب کاندیداها دقت کنند.

موسوی اظهار کرد: با انتخاب کاندیدای اصلح، قطعا پس از انتخابات نیز باید از آنان حمایت کنیم تا بتوانند به خوبی به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حضور مردم در انتخابات حضور دشمن شکن هست