چوب اعتماد بیش از اندازه به رمضانی را می‌خورم/ عباسی: همه دنبال زمین خوردن ما هستند


عباسی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: متاسفانه ما بازیکن لازم در پست‌های مورد نیاز تیم را نداریم. بنابراین در ترکیب تیم دچار مشکل هستیم و پست بازیکنان مدام عوض می‌شود تا بتوانند به تیم کمک کنند.

وی افزود: همان‌طور که از قبل هم گفته بودم ما صد در صد از آقای کاظمی حمایت می‌کنیم. با ایشان قرارداد سه ساله بسته‌ایم که همه بدانند هر اتفاقی می‌افتد او در سیاه‌جامگان می‌ماند.

عباسی با اشاره به تغییر مکرر مربی در سیاه‌جامگان گفت: تغییر مربی که زیاد نبود. در ابتدای فصل آقای خطیبی بود بعد از آن هم سه هفته آقای رمضانی که عضو باشگاه بود بالای سر تیم حاضر شد. بعد از آن هم ما به این نتیجه رسیدیم که این تغییرات می‌تواند تاثیرات منفی روی تیم داشته باشد برای همین هم یک جا این روند را تمام کردیم و آقای کاظمی را به سیاه‌جامگان آوردیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان افزود: متاسفانه من الان چوب اعتماد بیش از اندازه‌ای که ابتدای فصل به مدیر و مربی تیم برای بازیکن گرفتن، داشتم را می‌خورم. یک بازیکن که پولش را گرفت و فرار کرد. البته در آن مقطع هم من دخالت می‌کردم ولی می‌شنیدم که فلانی مجتبی جباری فوتبال ایران است که بعداً فهمیدیم حتی مرتضی جباری هم نیست، چه برسد به مجتبی جباری؟!

عباسی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند نتیجه نگرفتن سیاه جامگان تقصیر رسول خطیبی و سعید رمضانی است، گفت: من نمی‌خواهم گناه را گردن آنها بیندازم، یا اینکه بگویم آنها به اعتماد من خیانت کردند. شاید دانش آنها همین میزان بود ولی زمانی که شخص کارشناسی مثل کاظمی به ما اضافه شد تازه مشکلات و کمبودها خودش را نشان داد. در حال حاضر هم ما با آقای رمضانی همکاری نداریم. یعنی به ما سر می زند ولی دخالتی در کار تیم ندارد.

«من به بهبود جایگاه گسترش امیدوار هستم» او ادامه داد: من صد در صد امیدوارم که ما در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت و نتایج خوبی خواهیم گرفت. اگر هم این اتفاق نیفتاد فکر نمی‌کنم خیلی اتفاق حادی رخ داده باشد! همان‌طور که ما روزی از لیگ دو به لیگ یک و لیگ برتر آمده‌ایم. دوباره هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم و آسمان به زمین نرسیده است.

عباسی با اشاره به حضور سیاه جامگان در میان سه تیم ته جدول گفت: تیم‌هایی خوب و ریشه‌داری مثل فولاد، نفت، استقلال اهواز هم در جدول کنار ما هستند و ای قوانین نانوشته فوتبال است که ممکن است هر تیم خوبی را اسیر بحران شود. متاسقانه هیچ کسی هم در مشهد به ما کمک نمی‌کند و به هیچ‌وجه همکاری با ما انجام نمی‌شود و همه دنبال زمین خوردن ما هستند. مطمئن باشید که بدون اینکه دستمان را جلوی نامحرمان دراز کنیم، دست روی زانوی خودمان می‌گذاریم و بلند می‌شویم.

او در پایان گفت: شما مطمئن باشید که شانس ما در نیم فصل دوم بیشتر است و سیاه‌جامگان با درایت آقای کاظمی و تلاش بچه‌ها نتایج بهتری می‌گیرد و به جایگاهی که مشهدی‌ها آرزویش را دارند می‌رسد و یکی از نماینده مشهد در لیگ برتر باقی خواهد ماند.


ویدیو مرتبط :
سم نمی خورم(نوشابه خوردن رائفی پور)