سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تاریخ انتشار Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 مشخص شد


تاریخ انتشار Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 مشخص شد

عنوان محبوب و مورد انتظار Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 در نمایشگاه E3 امسال معرفی شد اما تاریخ انتشاری برای آن ذکر نشد. حال، تاریخ انتشار این عنوان مشخص شده و سازندگان این بازی، توضیحاتی درباره بازی خود داده‌اند.

گیم فا/ عنوان محبوب و مورد انتظار Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 در نمایشگاه E3 امسال معرفی شد اما تاریخ انتشاری برای آن ذکر نشد. حال، تاریخ انتشار این عنوان مشخص شده و سازندگان این بازی، توضیحاتی درباره بازی خود داده‌اند.

این بازی دنباله شماره اول است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و طرفداران زیادی نیز پیدا کرد. با پیش خرید کردن Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 می‌توانید صاحب لباس Grass Effect Z7-Mech از سری بازی‌های Mass Effect، برای گیاهان خود شوید. همچنین می‌توانید یک بسته ۱۴ تایی «شکلک» دریافت کنید که قابلیت شخصی‌سازی نیز دارند. کارگردان بازی Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2، آقای جاستین وایب، خوشحالی خود از انتشار بازی را اینگونه بیان کردند:

در استودیوی PopCap، ما همیشه دوست داریم تا طرفداران خود را هیجان زده کنیم. ما از همیشه آماده‌تر هستیم و خوشحال هستیم که اعلام می‌کنیم Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 زودتر از انتظار بازی‌بازان در اختیارشان قرار خواهد گرفت. از دنیای همه جانبه و شخصیت‌های دیوانه بازی گرفته تا روش‌های جدید بازی کردن مانند «زمین مبارزه حیاط پشتی» همگی عالی هستند. ما به بازی خود افتخار می‌کنیم. این یک بازی شوتر دیوانه وار است که با ویژ‌گی‌های درخواست شده طرفداران و تجربه‌های جدید ساخته شده است و با دیگر بازی‌های ساخته شده در این سبک، متفاوت است.

PopCap و الکترونیک آرتز اعلام کردند که Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 در تاریخ ۲۳ فبریه سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، اکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
plants vs zombies garden warfare