ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درخواست علی دایی از کی‌روش


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 13:12

درخواست علی دایی از کی‌روش

کاپ/ مربی تیم صبای قم گفت: کادر فنی تیم ملی با دقت بیشتر روی بازی های صبا قطعا میتواند نفراتی را به اردوی تیم ملی دعوت کند.
محمد دایی درباره شرایط تمرینات صبا در تعطیلات چندباره لیگ اظهار داشت: از چهار روز پیش دور جدید تمرینات مان را به صورت دو نوبت در روز آغاز کرده ایم. همه چیز در شرایط خوبی است. اما با توجه به تعطیلات دوباره لیگ چهار روز تمرینات مان را تعطیل کردیم تا نفرات تیم با روحیه بالاتری به تمرینات برگردند.
وی در انتقاد از تعطیلات بلندمدت لیگ به دلیل برپایی اردوهای تیم ملی تاکید کرد: متاسفانه این تعطیلات باعث شده تا لیگ ما مثل گوشت قربانی چند تکه شود. سه، چهار بازی انجام می دهیم و بعد 20 روز لیگ تعطیل می شود. البته اولین تعطیلات لیگ به سود ما بود که تیم ما دیر بسته شد. ولی پس از آن ما فقط در حال حفظ شرایط تیم در وضعیت مطلوب هستیم.
مربی صبا تاکید کرد: ما درصددیم پس از شروع دوباره لیگ در مصاف با ذوب آهن با قدرت به رقابت ها برگردیم. ذوب آهن تیم سوم جدول است و ما چهارم. قطعا بازی مهمی برای ما محسوب می شود و ما در این فاصله چند بازی تدارکاتی هم انجام خواهیم داد که آمادگی نفرات مان حفظ شود.
دایی درباره میزان رضایت کادر فنی صبا از بازیکنان این تیم گفت: ما 12 بازیکن خوب داریم ولی بقیه نفرات مان جوان هستند که باید خودشان را به تیم برسانند. در دو، سه پست نفرات خیلی خوبی داریم ولی چون تیم دیر بسته شده قصد داریم در تعطیلات چند مهره داخلی یا خارجی خوب که به کارمان بیاید به تیم اضافه کنیم.
وی درباره اینکه چرا تیم چهارم جدول هیچ بازیکنی در اردوی تیم ملی ندارد، توضیح داد: متاسفانه به نظر می رسد که چشم کادر فنی تیم ملی بازیکنان ما را نمی بیند. چند تن از نفرات ما در پست خودشان واقعا جزو بهترین ها هستند هرچند که تصمیم گیرنده در نهایت کادر فنی تیم ملی است اما انتظار داریم کادر فنی کی روش نفرات ما را هم ببیند.
مربی صبا در این باره که آیا این موضوع به حضور علی دایی در تیم صبا ارتباط دارد یا نه، گفت: خیر. اتفاقا رابطه علی دایی و کی روش خیلی هم خوب است. ولی به نظر می رسد که کادر فنی این تیم به هر دلیلی هنوز بازی های تیم صبا را آن طور که باید و شاید زیر نظر ندارد. چون ما نفراتی مانند حامد لک، صادقی، علیمحمدی و یا فرشید باقری جوان را داریم که مطمئن باشید در آینده از این بازیکن جوان خیلی بیشتر خواهید شنید.
مربی پیشین تیم پرسپولیس درباره شرایط این تیم و حذف از جام حذفی بیان داشت: ما چه کنار این تیم باشیم و چه نباشیم پرسپولیسی هستیم. پرسپولیس این روزها خیلی خوب بازی می کند و در همه پست ها نفرات خوبی در اختیار دارد. حتی در دو پست بهترین بازیکنان لیگ را در اختیار دارد و حتی می تواند در لیگ این فصل به عنوان قهرمانی هم برسد.
دایی تاکید کرد: اما متاسفانه این تیم در چند بازی این فصل خود در لیگ و حالا جام حذفی ضرر کرده که این موضوع باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شده است. هرچند که پرسپولیس در مصاف مقابل صبا از داوری سود برد ولی در خیلی از بازی ها داوری به ضرر پرسپولیس رقم خورده است. امیدوارم دیگر چنین مشکلاتی برای این تیم به وجود نیاید.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
‫دیدار کی‌روش با علی دایی در زمین تمرین نفت تهران‬‎