ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش رانیری به اختلاف 8 امتیازی در صدر جدول


واکنش رانیری به اختلاف 8 امتیازی در صدر جدولایسنا/ سرمربی لسترسیتی که تیمش با نتیجه پرگل موفق شد سوانزی را شکست دهد، نسبت به اختلاف 8 امتیازی ایجاد شده در صدر جدول لیگ انگلیس واکنش نشان داد.
لسترسیتی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس نزدیک شد. این تیم در هفته سی و پنجم در ورزشگاه خانگی خود از سوانسی پذیرایی کرد و با وجود آنکه بهترین گلزن خود را در اختیار نداشت اما بازی درخشانی را به نمایش گذاشت و موفق شد با 4 گل به پیروزی برسد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شود.
طبیعی است که کلودیو رانیری از عملکرد درخشان شاگردانش راضی و خشنود باشد. سرمربی ایتالیایی لسترسیتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشبختانه در این دیدار موفق شدیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز را به دست آوریم. لسترسیتی به چنین پیروزی نیاز داشت و با بازی زیبایی که به نمایش گذاشت شایسته کسب سه امتیاز هم بود.
او ادامه داد: در این دیدار بازیکن تاثیر گذاری مانند جیمی واردی را در اختیار نداشتیم با این حال بسیار زیبا بازی کردیم. همه بازیکنان خوب ظاهر شدند و از عملکرد آنها رضایت کامل را دارم. امیدوارم این بازیهای درخشان ما ادامه داشته باشد و در ادامه هم بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. همواره دوست داشتم تیم هایم اینگونه برای پیروزی بجنگند و تلاش کنند. واقعیت می گوید که الان ما رویای قهرمانی داریم. باید برای رسیدن به این رویا، همه تلاش‌مان را به کار بگیریم. یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شدیم و باید به تلاشمان ادامه دهیم.
لسترسیتی با پیروزی که در این دیدار به دست آورد، 76 امتیازی شد و با 8 امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام در صدر جدول رده بندی جای گرفت. البته هنوز تاتنهام در هفته سی و پنجم به میدان نرفته است و در صورت پیروزی شدن اختلاف دوباره به 5 امتیاز کاهش خواهد یافت.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
حمله به صدر جدول رانندگان حرفه ای با این حرکت . . .