علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی فیزیک پزشکی در علوم پزشکی تهران


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 21:13

برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی فیزیک پزشکی در علوم پزشکی تهران

ایسنا/ مراسم بزرگداشت روز جهانی فیزیک پزشکی، امروز، 16 آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.
یکی از عوامل موثر در فرایند توسعه ملی و تحقق سند چشم‌انداز بیست‌ساله در افق 1404، برگزاری همایش‌ها و بزرگداشت‌های علمی و تلاش در راستای تقویت روحیه کاوشگری و اطلاع از یافته‌های جدید در عرصه علم و دانش است.
مجهز بودن دست اندرکاران حوزه فیزیک و مهندسی پزشکی به صورت علمی و عملی با دانش و تکنولوژی روز دنیا و آشنایی پزشکان و فعالان نظام سلامت با جنبه‌های بالینی این حوزه گامی موثر در راه خودباوری و خودکفایی و رقابت در عرصه بین‌المللی است. به همین منظور روز ۱۶ آبان و همزمان با روز جهانی فیزیک پزشکی، فعالان حوزه فیزیک پزشکی و مهندسی پزشکی و نظام سلامت کشور در همایشی به صورت علمی و عملی، با دانش و تکنولوژی روز دنیا در این زمینه آشنا می‌شوند.

این مراسم توسط کمیته دانشجویی گروه فیزیک پزشکی و مهندسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران امروز، ۱۶ آبان ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در تالار ابن سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مراسم روز بهورز سالن دانشگاه علوم پزشکی تهران