طنز/ پکیج طلایی آموزش عکاسی با دوربین موبایل برای اینستا


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 12:53

طنز/ پکیج طلایی آموزش عکاسی با دوربین موبایل برای اینستا

خراسان/ سلام و خدا قوت، وعده های ما مثل مسئولان گرامی نیست که محقق نشه، دیروز قول دادیم امروز در ادامه بحث دیروز، برای پیوند بهتر دیروز، امروز و فردا، تا چند روز، روز به روز، درباره نکات طلایی عکس گرفتن و انتشار در اینستاگرام صحبت کنیم. این شما و این هم پکیج طلایی عکاسی با دوربین موبایل برای اینستاگرام:
1- لطفاً برای استمرار روحیه امیدواری و اعصاب در جامعه اگه دوربین موبایل تون زیر 5 مگاپیکسله فعلاً هنرهاتون رو ذخیره کنین و تصویری منتشر نکنین.
2- آینه توی آسانسور گناهی مرتکب نشده که همه می خوان عکاسی رو از اون جا آغاز کنن.
3- اگه می خواین عکاسی رو با رویکرد شاعرانه آغاز کنین و ملت بفهمن چقدر لطیف هستین برین بگردین یک جوجو توی لونه اش پیدا کنین و ازش عکس بگیرین. در این مورد یک قانون نانوشته ای وجود داره که حتماً باید زیر چنین تصویری بنویسین: پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است طفلکی!
4- اگر می خواین نشون بدین از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای بیان دغدغه های اجتماعی تون استفاده می کنین یک عکس از کودکان کار بگیرین! در این مورد هم الا و لابد قانون وجود داره که باید متن عکس این باشه: لطفاً ماهیگیری یاد بدین نه ماهی!
5- اگه می خواین نشون بدین اهل ورزش هستین و از قضا وقت دامادی تون هم هست بهتره از رفقایی که به فتوشاپ مسلط هستن کمک بگیرین! فقط یادتون باشه وقتی با فتوشاپ بازوها رو کشیدین و دفرمه کردین مبل و وسایل منزل پشت سرتون رو به حالت قبلی برگردونین که کار فرهنگی تون با انتقاد مواجه نشه! این جا بنویسین: چون اژدهایی خشمگین از کنار آهویی بی پناه بگذر!
6- خب اگه فکر می کنین زحمات مامان و بابا برای تهیه جهیزیه تون به نتایج خوبی منجر شده، چه بهتر که یک کیک خوشمزه درست کنین و روش رو با خامه تزیین کنین و بنویسین: «هیچی بهتر از درست کردن کیک خوشمزه برای یک داداش خوب که تازه داماد شده و داره میره خونه خودش نیست! حیف من تنها شدم!!» سعی کنین این جا زیرپوستی به تکمیل جهیزیه اشاره کنین ها! هنوز قلق های دیگه مونده اما فعلاً بیشتر از این جا نداریم، بعداً میگم باز! یا حق!
سید مصطفی صابری

نظر شما


ویدیو مرتبط :
پکیج لنز عکاسی موبایل 3 کاره