سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرور معروف آملی مجتبی جیک جیک دستگیر شد


سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم عصر شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد شرور تحت تعقیب قضایی با هویت'م-ر'معروف به 'مجتبی جیک جیک' در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود:متهم که دارای سابقه کیفری و تحت تعقیب ماموران پلیس امنیت عمومی یکی از شهرستان ها می باشد، در یک عملیات غافلگیرانه با خودرو دستگیر شد.
فرمانده انتظامی آمل ادامه داد: متهم پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.
سرهنگ گنجیان همچنین با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان در راستای برخورد با اراذل و اوباش از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد، افزود: از شهروندان خواستاریم در صورت برخورد با اینگونه افراد، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
7327/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فیتیله- 1393/10/12 - 06 - نمایش جیک جیک مستون