ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دبیری: وزیر ورزش از عدم تعامل فدراسیون فوتبال با وزارت گلایه داشت


شهرام دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص جلسه صبح امروز مسئولان وزارت ورزش با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه امروز به جز عزیزی خادم تمام اعضای هیات رئیسه حضور داشتند و از سوی دیگر اسدی دبیرکل فدراسیون نیز ما را همراهی می‌کرد. ضمن اینکه از سوی وزارت بجز وزیر آقایان سجادی و احمدی نیز در جلسه حاضر بودند.

وی ادامه داد: جلسه تعاملی خوبی بود و وزیر به خاطر عملکرد چهار ساله فدراسیون فوتبال از اعضا تشکر کرده هرچند که او به دنبال یک گزارش عملکرد کلی از فوتبال طی چهار سال گذشته بود که تا حدی کفاشیان و اعضای هیات رئیسه در طی گزارشات خود نقطه نظراتشان را هم ارائه کردند.

دبیری گفت: در این جلسه وزیر گلایه‌هایی داشت و معتقد بود که تعامل کاملی که وی انتظارش را داشته باید بین فدراسیون و وزارت حکمفرما باشد این طور نبوده و معتقد بود که نباید فدراسیون فوتبال نباید خود را مستقل و مجزا از سیستم ورزش دانسته و در این بین باید هماهنگی بیشتری بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باشد.

وی تاکید کرد در مورد انتخابات صحبت خاصی نشد و وزیر تاکید کرد که همین جمعی که امروز در وزارت حاضر شده‌اند با یک مقدار تغییرات در دوره بعدی نیز انتخاب می‌شوند و باید همدلی و تعامل بیشتری بخصوص در حمایت از تیم ملی وجود داشته باشد. در این بین وزارت نیز حمایت کامل خود را از تیم ملی اعلام کرده و وزیر ورزش در این خصوص یادآور شد که تیم ملی برای همه ملت است و باید جایگاهش حفظ شود و همین دلیل وزارت ورزش از تیم ملی حمایت می‌کند تا نتیجه لازم را بگیرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد برخورد کفاشیان و گودرزی گفت طرفین برخورد خوبی داشتند و کفاشیان گزارشی را از چهار سال گذشته داد که وزیر معتقد بود باید این گزارش کاملتر باشد. البته در این بین کفاشیان و گودرزی چند باری را با هم خوشی کرده و خندیدند و فضا در مجموع خوب و دوستانه بود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص کی‌روش هم صحبت به عمل آمد یا خیر گفت: صحبت خاصی در این مورد نشد و فقط وزارت ورزش معتقد بود باید یک مقدار سرمربی تیم ملی در مصاحبه‌هایش دقت بیشتری را به عمل بیاورد و این طور نباشد که علیه مسئولان مصاحبه کند و نکته قابل توجه اینکه وزارت ورزش در این خصوص از فدراسیون انتظار قاطعیت بیشتری را داشت.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
گلایه وزیر صنعت از عدم اختصاص یارانه به تولید